דגם "אורבן" של שורש- לנשים אורבניות

אני אוהבת לטייל בשטח, אבל לא כשחם מדיי, או קר מדיי, או בתנאי שטח קשים מדיי. (כן, נחל יהודיה, אני מתכוונת אליך!) למעשה אני מטיילת דיי מפונקת שגם נוטה לתלונות תכופות וגם מסוגלת לעצור למרד, אם אני מרגישה שקשה לי מדיי.

בגלל זה אני מאוד אוהבת טיולים אורבניים, סיורי שוק בשוק מחנה יהודה, סיבוב בנווה צדק בתל אביב וסיור בסמטאות הקסומות של נחלאות בירושלים.

בכל הסיורים הללו, תמיד יש מקום עם מזגן וקפה לעצור בו בדרך.

גם לי מגיע 🙂

שורש, יצרנית ציוד המטיילים המקומית, חשבה שגם לנשים כמוני מגיע ללכת בנוחות ובהנאה והתאימה את הסנדל האיקוני והקלאסי שלה לקצב של העיר (ושל הכפר!).

כמו לרוב הישראלים, גם יש לי סנדלי שורש ישנים (מעולים בעיקר לטיולים שמשלבים בהם מים), אבל הדגם העירוני והחדש הרבה יותר קל ומאוד נעים לכף הרגל.

כשמדדתי את הסנדל מדגם "אורבן", נדהמתי מהנוחות ומהקלילות. לא מרגישים בכלל משקל של משהו על הרגל וכל נחיתה שלה מלווה בהרגשה כאילו נחתה בערימת צמר גפן.

במפעלי שורש מספרים כי דגם האורבן קל בהרבה מהסנדלים הוותיקים. בנוסף יש בו רפידות עור למגע נעים עם כף הרגל וטכנולוגיה ייחודית למניעת היווצרות ריחות לא נעימים בסוליה.

למרות שדגמי האורבן מגיעים גם בצבעי סגול לילך ומאלנג' ירוק, אני בחרתי את צבע הקנבס הטבעי, לטעמי הצבע מאוד מתחבר לטבע וגם בהיותו צבע ניטרלי הוא מתאים לכל מה שאלבש ובכל צבע- החל ממכנסי ג'ינס ועד לשמלה קייצית מתנפנפת.

הסנדלים קיציים, יפים ונוחים, מתאימים לפעילות יומיומית גם בסביבה אורבנית ועדיין ניכר בהם העמידות, אחיזת הקרקע והאיכות המפורסמת של סנדלי שורש. מרגע שהם התיישבו לי על הרגל, הן כל כך נוחות ובלתי מורגשות שאני מסרבת להחליף אותן אפילו במקרים שמחייבים מעבר לסנדלי ערב.

דגם ה"אורבן" עם רפידת עור לנשים מגיע במידות- 36-42, עם רצועות צבעוניות בצבעי- סגול לילך, מאלנג' ירוק וקנבס (בהיר).

לבלוג המעניין של אתר שורש

  • הסנדלים התקבלו לסקירה.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments