העשור של לאונרדו

כל מאמן להצלחה צריך להביא את סיפור המותג "לאונרדו קוסמטיקה" כדוגמה לאיך אמונה בדרך ורצון חזק מביאים בהכרח להצלחה.

לאונרדו התחילו כעסק זוגי קטן עם השראה גדולה ושם מחייב "לאונרדו דה וינצ'י".

דרך ארוכה עברו רוני ואיריס מהקרמים הראשונים "כף הזהב" וקרם "אפטר לייט" ועד להיותם בעליה של חברה מובילה בענף הקוסמטיקה המייצאת למדינות כגרמניה, שבדיה, שוויץ, ברזיל, ארגנטינה ועוד.

כשהמנטור שלך הוא לאונרדו דה וינצ'י, אתה מראש מכוון גבוה עם הקפדה על שירות, ומקצועיות ודגש על חשיבה, השקעה ופרפקציוניזם.

מובילים בשוק הקוסמטיקה

היום Leonardo מובילים בשוק הקוסמטיקה עם התמחות באנטי אייג'ינג, שיקום העור, חיטוב ומיצוק העור, פילינג, ניקוי עמוק וטיפול בפיגמנטציה.

שיווק מכשירים חדשניים לקוסמטיקאיות:

  • מכשיר המתמחה בהסרת שיער ללא כאב.
  • מכשיר הקפאה נקודתית להסרת נגעים.
  • מכשיר לחיטוב והצרת היקפים.

כל אלו בהתאמה לעורה והעדפותיה של האישה הישראלית ולמזג האוויר הישראלי.

חגיגות העשור

בהשקה ססגונית חגגו Leonardo עשור והזמינו את כל מי שליוו אותם מתחילת הדרך, ליהנות ולחגוג את העיצוב החדש והאביבי של אריזות המותג.

פרזנטורית המותג, לי לוי לצד תפריט הקוסמטיקה של לאונרדו. צילומים: לילך דה-פז.

פרזנטורית המותג הצעירה והיפה, הדוגמנית לי לוי, הגיעה להשקה ופיזרה חיוכים לכל.

אירוע ההשקה המפנק והמטפח נערך במסעדת 2C היוקרתית, בקומה ה 49 של מגדלי עזריאלי. חלונות זכוכית ענק הקיפו את המסעדה ועמדו בנינו לבין העיר הסואנת. להקה הנעימה את זמנם של האורחים, צפינו בסרטון המתאר יום עבודה טיפוסי במשרדי ומעבדות לאונרדו, הוגשו מאכלים טעימים ועשויים היטב. האירוח היה לבבי וחם.

בסוף האירוע מלצרים לבושי טוקסידו הגישו את הדובדבן שבקצפת- קרם לילה מזין ממעבדות Leonardo.

לאתר Leonardo

אינסטגרם: leonardo_skin_care

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Leave a Reply