חוות התבלינים שבגלבוע

במהלך ערב מרגש הושק התפריט החדש,

פרי מוחו של השף הצעיר והמוכשר קלוד בן איטח

והאורחים נהנו מהופעתה של הסטנדאפיסטית הקורעת שרה שמיר

אני אוהבת את הדרך לחוות התבלינים. מטפסים אט אט עד שמגיעים לנקודה גבוהה על רכס ההר היפה הזה. מקום ממנו נשקפת ארץ ישראל היפה, עמק יזרעאל נפרש בצבעים מרהיבים, שדות, קיבוצים, מושבים, כפרים ועירי, עפולה באופק.

כשנסענו בערב יום שני למפגש עיתונאים וחברים במסעדה הקסומה הזו, היה לי קצת חבל על אנשי התקשורת שטרחו והגיעו מהעיר הגדולה תל אביב ובגלל החושך והערפל לא זכו לראות את יופיו של הגלבוע ואת יופיה של חוות התבלינים העוטפת את המסעדה. את פנינו קיבלו יוסי ופנינה מס, בנם אורן והשף קלוד בן איטח. קלוד הגיע לגלבוע מלב הקולינריה הישראלית, תל אביב רבתי והתחבר באופן טבעי לרוח חוות התבלינים.

צילום: ישראל פרץ

אהבה והשקעה ניכרת בכל מנה ומנה שהוא הוציא מידיו, נתחי טונה צרובה, רול עגל מתקתק קרפצ'יו סינטה אלה, סביצ'ה מוסר, סלמון מקורמל על מצע ריזוטו פטריות וקוקוס, ניוקי ערמונים (עבודת יד) ועוד מנות מדהימות עם דגש על אסתטיקה, צבעוניות וטעמים מופלאים וחדשים. כל התבלינים נקטפים במקום בגן תבלינים מקסים ואותנטי שממוקם מסביב למסעדה ומורגשים במנות המעודנות של קלוד. סיפורים על דייטים ראשונים שהתקיימו בדיוק כאן התעופפו בין הנוכחים, אכן אם רוצים להרשים מישהיא (או מישהו…) חוות התבלינים שבגלבוע היא המקום הנכון.

את הערב הנעימה הסטנדאפיסטית שרה שמיר בקטע מהופעתה בו היא מתארת מפגש של הורי החתן הקיבצוניקים (היא ובעלה) עם הורי הכלה המרוקאית, את רעמי הצחוק שמעו בוודאי עד עפולה לפחות.

במסעדה מוצגת תערוכתו של הצייר דיאגו גולדפרב מהיישוב נמרוד בגולן, מציוריו ניבטים נופי הגולן, פרות הבשן שלעיתים נדמה כאילו צויירו על הגלבוע בייחוד בערב חורפי וגשום.

חוות התבלינים בגלבוע

להזמנת מקום: 6531093-04

אתר אינטרנט: www.herb-farm.co.il

שעות פעילות: ימים ב' – שבת מהשעה 12:00 – 22:00

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Leave a Reply