מבשמי גוף וקרם גוף

 אני מנסה להנחיל לביתי את הדברים החשובים והערכיים וגם את הדברים הנכונים לעשות מבחינה בריאותית. יש לי אג'נדה נגד דאודורנטים ואני מעדיפה שהיא תשתמש בדברים אחרים, רחוק מבלוטות הלימפה ככל האפשר. בכל זאת, היא בגיל הזה שבו הטיפוח מאוד חשוב והיא משקיעה שעות במריחת קרמים שונים…

קיבלתי להתנסות את שלושת התכשירים הבאים שהם בפירוש עדיפים בעיניי על פני דאודורנטים ודומיהם ועדיין מספקים חווית בישום וניחוח נעים לאורך שעות היום:

DSCN3403מבשם גוף ארומטי ALIN

מבשם הגוף הזה כו"כ מוצלח שהוא ממש קרוב לבושם. אהבתי את הריח המתוק והנשי שלו. אמנם אחרי שעה הניחוח החזק התנדף אבל נשאר ניחוח ארומטי עדין שהחזיק מעמד לאורך היום. היתרון הנוסף של המבשם הוא שניתן להשתמש בו לבישום מיטה אחרי שהצענו אותה, בגדים, אחרי שקיפלנו אותם ורגע לפני שהכנסנו לארון, כך שכששולפים בלחץ משהו מהר ללבוש הוא כבר מבושם קלות.

לסדרה 8 ניחוחות שונים: פירותיים-מתוקים, חלקם פרחוניים וחלקם מתובלים ויבשים.

49 שקל לאריזת תרסיס של 250 מ"ל.

DSCN3400מבשם "מיי קולקשן" JOYA

אל סדרת הטיפוח "מיי קולקשן" מבית JOYA מעבדות לקוסמטיקה, מצטרפים 2 ניחוחות של מבשמי גוף: ניחוח של פרחים לבנים, שושן צחור, סחלב לבן ויסמין והשני בניחוח יבש אך מרענן של לילית-מים ואורן איטלקי.

הניחוח נקי ועדין אבל פחות תואם את ההעדפה שלי בריחות. גם את המבשם הזה ניתן לרסס על בדים ועל כביסה יבשה מבלי לחשוש שהם יוכתמו.

 41 שקל לאריזת תרסיס של 250 מ"ל.

mid nightקרם גוף מייד-נייט מנצנץ של 'חלאבין'

את מייד נייט של חלאבין הנוסטלגי כולם מכירים. נדמה לי שזה אחד מהקרמים שמלווים אותנו הכי הרבה זמן וכמובן יש לו את הניחוח היוניק שלו. במהדורה החדשה העשירו אותו בנצנצים עדינים בזהב.

הקרם מכיל מינרלים ותמציות שמנים צמחיות וויטמין E המעניקים לעור גמישות ורכות.

מוזר הדבר שבנערותי הריח של mid night היה בעיניי בלתי נסבל ואילו עכשיו הוא מיוחד, נעים ומתוחכם (האם התבגרתי ופיתחתי טעם יותר אנין לריחות?) במהדורה המיוחדת הקרם מועשר בנצנצים עדינים במיוחד הגרוסים דק דק בגוון כסוף. מתאים בעיקר לפני אירוע חגיגי שרוצים להוסיף למראה 'גלאם' וזוהר. אמנם אפשרי למרוח על כל אזור בגוף, אבל לפי דעתי הכי יפה זה על הכתפיים או על המחשוף. אגב, המחיר כאן נמוך לעומת התמורה.

30 ש"ח ל275 סמ"ק.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

4 Comments

  1. ריקי ברוך

    27 בפברואר 2013 at 7:49

    תודה על ההמלצה.
    נשמע טוב.

  2. קארין

    7 במרץ 2013 at 9:56

    וואוו!
    כולם נשמעים מעולים!
    אבל – אני חייבת לנסות את החלאבין – כי אני פריקית של נצנצנים!!

    1. לילך

      7 במרץ 2013 at 10:25

      אם את מאוהבי הנצנצים- את תאהבי את החלאבין החדש!

Leave a Reply