מרגישה את ים המלח בכפר הנופש ביאנקיני

דינה דגן עושה הכל בגדול.

כשהיא מארחת- היא מארחת מכל הלב ובשפע, כשהיא מחליטה לפתוח מסעדה ולבשל בה אוכל מרוקאי מבית אמא, המסעדה הופכת לכפר נופש עם כל הפינוקים סביבה. 

בכל פינה בכפר הנופש "ביאנקיני" מרגישים את הנוכחות של דינה ואת הצבעוניות שלה. הכפר מלא בפסיפס בעיצוב אתני ובצבעי טורכיז חמים, בפינוקים למבוגרים כחדר מלח, ג'קוזי, אולמות ריקודים ומשחקי פול, ולילדים: בריכה, מתנפחים, משחקי מחשב וסופרמרקט- קפיטריה.


הכלה מאיסטנבול

כבר ביליתי במקומות רבים בחיי, אולם רק כאן הסרתי את המחסומים והרגשתי חופשיה להיות, חופשיה לצוף על מי ים המלח החמימים, חופשיה לגרוף מלוא בוץ שחור מהאדמה הנושקת לחוף, חופשיה לאכול שבקייה ופסטלים מטוגנים (!), לקשור למותני צעיף חרוזים ולפזז כמו הייתי "הכלה מאיסטנבול".

האוכל מוגש חם, טעים וטרי, אמנם הבישול הים תיכוני שולט, אבל גם טבעוניים יסתדרו בשל שפע סלטים חיים ומבושלים על טהרת הירקות, הקטניות והבריאות.


מחצבי בוץ בריאות שחור

החוף כאן בתולי, גולמי ונהדר. מחצבי בוץ בריאות שחור טהור מלא מינרלים נחים להם על שפת החוף ומחכים להימרח, לא הביאו אותם לכאן בדליים, הים בעצמו הניח אותם למרגלותיו, כמעניק מתנותיו.

מקלחת מים חמים מתוקים זורמים כל הזמן, מוכנים לשטיפה שאחרי הטבילה בים וכסאות נוח מפוזרים לשימוש המתרחצים.

בביאנקיני אפשרויות אירוח לכל תקציב: החל בוילה מרוקאית רומנטית מפוארת, 70 חדרי אירוח למשפחות ועד לחאן אירוח פשוט ונגיש לקבוצות. כרגע עובדים במרץ על סוויטות אקולוגיות הבנויות מטיח ובוץ (בתמונה). 

לשבתות חתן יש בית כנסת מפואר, אולמות וגני אירועים. 

כיף להתארח בכפר הנופש ביאנקיני, האווירה חמה ומחבקת והזמן עובר מהר בתוך שפע הפעילויות המוצע במקום.

לאתר כפר הנופש ביאנקיני- https://www.biankini.co.il/

הכותבת היתה אורחת המקום.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments