ערכת קוסמדיקור לאנטי אייג'ינג

איילת גולד היא מטפלת ברפואה סינית המתמחה בקוסמדיקור.

מה זה קוסמדיקור? דיקור סיני קוסמטי. ניצול יכולות תורת הדיקור הסיני לטובת עור הפנים.

לא כולנו יכולות להגיע אחת לשבוע לטיפול משמר לכן יצרה איילת ערכה בייתית להשלמת הטיפול בבית.

בערכה שלושה מוצרים: כוס רוח, גוואשה ומזרול.

במזרח משתמשים בכוסות רוח וגוואשה מימים ימימה. לניקוי רעלים, למיצוק ולעידוד השרירים והעור לתגובה והתחדשות. שלושת המוצרים מזרימים דם לעור הפנים ועל ידי התנועה והזרימה, מעודדים את הגוף לתקן ולרפא.

תמיד הייתי נגד בוטוקס ובטח נגד כל מיני התערבויות כירורגיות. המעסה שלי סיפרה לי שברוסיה יש איזו גורו ביוטי, בת 80 בערך עם פנים וצוואר כמו של בת 20.

מה הסוד שלה? מסתבר שמערוך איתו היא מחליקה על פניה…

אז מערוך נשמע לי קיצוני מדיי אבל ניסיתי בשמחה את ערכת הקוסמדיקור.

קל להבין מה לעשות עם כל פריט בערכה היות ואיילת מדגימה בסרטונים רבים בפייסבוק כיצד להשתמש בה.

אחרי כמה ערבים שבהם השתמשתי בערכה בקפדנות. ראיתי שינוי. משהו בסנטר הכפול שלי זז והתמצק! הכהויות שתחת העיניים היטשטשו, כל מתאר הפנים התחזק והתהדק והעור היה יותר חלק מבעבר.

אני ממליצה בחום על הערכה. המחיר שלה נמוך יחסית לתמורה שהיא מעניקה לעור הפנים. פשוט וקל לנקות ולשמור על הערכה. היותה ידנית ולא חשמלית מקל על אופן השימוש והתחזוקה.

מה בערכה ואיך משתמשים?

  • כוס רוח מסיליקון עדין- לוחצים ומחליקים על העור ותוך כדי יצירת וואקום מניעים אותה כלפי מעלה ולצדדים. (אנחנו רוצים ליצור מצב של הרמה, לכן רוב התנועות יהיו כלפי מעלה).
  • גוואשה-  כלי המסרק את עור הפנים. משתמשים בו בעדינות מתחת לעיניים ומתחת לגבה ומעל השפה העליונה. מרימים מעט עם יד אחת את הגבה והיד השנייה מסרקת.
  • את המזורול (הנקרא גם דרמרולר)- מגלגלים בקלילות על הפנים למעלה ולמטה וגם לצדדים ובכך נקבוביות העור נפתחות בעדינות וכך קרם פנים יוכל לעבור את רמת האפידרמיס ולפעול ביתר יעילות. המזרול עשוי גלגלת בעלת 540 מחטים זעירות המדמה את פעולת המזותרפיה.

לפרטים נוספים ורכישת ערכת קוסמדיקור

לדף הפייסבוק של קוסמדיקור

Comments

comments

Powered by Facebook Comments