קולקציית הטורבונים, מטפחות הראש וסרטי השיער של בנדיטה- Bandita

בלוגרית האופנה עם בנדיטהבת דודתי שייכת לחוג של נשים דתיות, צעירות, מלומדות (היא במקרה לומדת לתואר שני בבר אילן), פאשניסטיות, מודעות לעצמן ואפילו פמיניסטיות במידת מה.

הן לובשות חצאיות ושומרות על כללי הצניעות, ובו בזמן מודעות לאופנה, בעלות סטייל וחובבות טרנדים ואקססוריז. במקום מטפחת מקיף את ראשן מעין סרט מרהיב. הן נפגשות בחתונות, בריתות ובשבתות בגן השעשועים הסמוך לבית הכנסת ובכל מפגש כזה בת דודתי מציגה בגד חדש לראווה ורצוי ממותג שטרם "נחרש" על ידי חברותיה הרבות. כשהכרתי לה את המותג Bandita היא התלהבה גם מהעיצוב, גם מהצבעים המרהיבים ובעיקר מהאפשרות לחדש ולהתחדש.

קולקציית מטפחות הראש, הטורבונים וסרטי השיער של בנדיטה- Bandita

Bandita- מותג מטפחות, סרטי שיער, חצאי טורבן וטורבנים מלאים, מביא איתו בשורה חדשה של אופנה צעירה, אורבנית וכיפית, כמו שפאשניסטיות אוהבות.

אני עצמי הולכת בראש גלוי ואפילו דיי שונאת כובעים, אבל הבנדיטה כבשה את ליבי. מדובר במטפחת קטנטונת העשויה חתיכה אחת וחוסכת את עבודת הליפוף והכריכה. היא עשויה בד רך ומגיעה במגוון דוגמאות שיאפשרו לכל אחת להתאים את הבנדיטה להופעה הכוללת. הודות לבד האיכותי והאלסטי ה- Bandita מתאימה לכל משנה ראש ושיער ומושלמת ליומיום, ליציאה עם חברות, לפעילות גופנית או לים. אני יצרתי לוק שמתאים לים עם תיק ים תואם מרשת תיק התיקים.

בקולקציה הראשונה שמשווקת בימים אלו ניתן לראות עיצובים שונים החל מצבעים חלקים, דרך נקודות והדפסים "שקטים" ועד הדפסים שובבים וצבעוניים. כך כל אחת תוכל למצוא את הבנדיטה שלה.

להשיג באתר  www.bandita.me

אתן מוזמנות…

לאינסטגרם שלי http://instagram.com/lilachdepaz

או לחבב את דף הפייסבוק שלי

Comments

comments

Powered by Facebook Comments