אאוטלט מומלץ, לייף סטייל ואופנה במתחם רוגובין פדרמן בנתניה

מתחם אאוטלטהמצב הכלכלי והמודעות החברתית מחייבים חישוב מסלול מחדש. אני רואה את זה בכל מקום, גם חברות שלי שחיות טוב, לא רוצות לזרוק את הכסף על מותגים, אבל מצד שני מחפשות איכות שתחזיק מעמד מעבר לעונה, בעיקר כשמדובר בנו- בנשים שהמידה שלהן בשנה הבאה עתידה להישאר אותה מידה (כלומר אם נתאמץ מספיק…).

אני אישית מעדיפה לקנות מעט אבל איכותי ובגלל שיש לי טעם ממש קשה (כמעט כלום לא מוצא חן בעיניי)- אם אני כבר מוצאת משהו שאהבתי, אני לוקחת בכמה צבעים.

הוזמנתי לבקר במתחם רוגובין פדרמן שבנתניה והופתעתי מאוד. שילוב מיוחד של סיילים מטורפים, מותגים חזקים לצד ניקיון, רוגע ושלווה. תמהיל כזה לא מוכר לי בכלל באאוטלטים. האאוטלטים שאני מכירה יותר מאופיינים בבלאגן ולחץ בחניון, כאן יש חניה בשפע וחנויות מעוצבות ומרווחות.

מתחם רוגובין פדרמן

רוגובין פדרמן נפתח במאי 2013 ע"י יזמי הנדל"ן רוגובין- פדרמן, בהנהלת חברת פרו- מול. המתחם הוסיף במהלך השנים עוד ועוד חנויות אופנה. את הפרויקט הגדול שלהם, בניית סינמה סיטי, כבר התחילו לבנות כשהמטרה היא שבשנת 2016 כבר יעמוד על תילו סינמה סיטי חדש במרכז המתחם עם 12 בתי קולנוע, 2 אולמות vip ואולם תיאטרון. ביחד עם אצטדיון הכדורגל החדש שלצידו, מתחם רוגובין פדרמן מסתמן כמרכז המסחרי בין החזקים בנתניה.

החנויות- הרבה אופנת ספורט, חנויות הנעלה וכמובן מותגים!

סיבוב במתחם חושף חנויות אאוטלט ודיסקאונט לצד חנויות אופנה כמו קסטרו, דלתא, תמנון ומגה ספורט וחנויות נוספות ומוכרות כמו מוצצים, עידן 2000 ורמי לוי. יש במתחם גם כמה חנויות ייחודיות שיש כמותן מעטות בארץ: חנות המותג Reebok, GET-PRO, הקולה (תבלינים, פירות יבשים).

חנויות אאוטלט של מותגים כמו טימברלנד, נאוטיקה (חנות האאוטלט היחידה בכל גוש דן של המותג), ריבוק, טימברלנד- כל אלו מציגות קולקציות חדשות לצד אאוטלטים.

מה קניתי ואיפה?

לפני הכל אני ממליצה להכנס לחנות אמפוריום אאוטלט שם ניתן למצוא מותגים כמוDKNY, GUESS, TOMMY HILFIGER, NAUTICA, KENETH COLE.

emporium

החנות היא חנות משותפת גם לפיילס (Payless) יש שם מבחר מדליק של נעליים איכותיות במחיר מצחיק- 2 במחיר של 100 ₪ וכל זוג נוסף ב- 50 שקלים!

בין זוגות הנעליים היו גם מגפיים ומגפונים. הסטייליסטית מיכל פורטמן עזרה לי לבחור את הנעליים הללו. היא נאלצה לפעול על פי שלל הגבלות (שלי) כמו: בלי עקבים, שיהיה נוח וישב טוב עם טייץ וגם עם חצאית. מיכל המליצה לי על נעלי הבובה הללו ואני מרוצה מההמלצה.

אפשר בלי קסטרו?

בקסטרו מדדתי כמה דברים ובסוף לקחתי את החולצה עם הציפורים הנודדות.

חנויות מותגים ברוגובין פדרמן

אם מגיעים עד לכאן שווה לקנות בטימברלנד באאוטלט, מכיוון שזהו מותג שמעטים מזהים את ההבדלים בין הקולקציות השונות והחשיבות כאן היא על איכות המוצר.

פריטים איכותיים כמו נעלי נמרוד, נייקי וטבע נאות ניתן למצוא במחירים טובים במחסני הנעלה וזו הזדמנות טובה לקנות לילדי המשפחה נעל איכותית במחיר טוב וכן פריטים על-זמניים כמו הכפכפים של טבע נאות.

איך מגיעים?

מתחם רוגובין פדרמן ממוקם על כביש 2 בסמוך לאצטדיון נתניה ונגיש מכל הכיוונים. לבאים מצפון יש להמשיך עוד קצת אחרי שרואים את המתחם ואז לעלות על המחלף.

בא לך להתפנק עם חברה טובה?

את מוזמנת להצטרף להגרלת אינסטגרם מדליקה ב- @lilachdepaz

Comments

comments

Powered by Facebook Comments