אוכל טבעוני בישראל Israeli Vegan Food

אפשר לומר שאני בלוגרית טבעונית. למה רק אפשר? כי אחת לחודש אני אוכלת דג וכי אני לא מקפידה על ביצים ודבש, אבל בחלב, בשר ועוף אני מתרחקת כמו מאש. אז אני לא יכולה לקבל על עצמי את חותמת ה- vegan, אבל אורח החיים שלי מכריח אותי לבשל כל יום פעמיים. משהו לילדים שכולל בדרך כלל שניצל ופסטה ומשהו אחר לגמרי עבורי. מצאתי כמה מצרכים שעושים את החיים שלי קלים יותר ומקלים עליי את ההתארגנות במטבח.

עגבניות מיובשות קצוצות עם זיתים ירוקים

מוצר מתוך סדרה של מעדני עגבניות מיובשות "תומר", עגבניות מיובשות חצאים או קצוצות עם עשבי תיבול, ממרח עגבניות מיובשות וממרח עגבניות מיובשות פיקנטי.

tomer

אפשר לשלב כמילוי מאפה או כתוספת לשקשוקה ואפילו על לחם כוסמין טעים בתוספת על מריחה של טחינה למטה. נותן איזה "עוקץ" מיוחד לטעם של מתכון סטנדרטי.

לאחרונה יצאו בצבר עם סלטי ה "חומוסטחינה" המכילים 40% טחינה גולמית.

צבר מלך החומוס טחינה גולמית

מדובר בבשורה תזונתית (עד כה, אחוז הטחינה בקרב רוב סלטי החומוס שעל המדפים נע בין 14% ל- 25% וזו הפעם הראשונה שמושק חומוס עם אחוזים כה גבוהים של טחינה גולמית).

ומעבר לכך בפתרון טוב להשגת חלבון מלא מהצומח (בשילוב עם פיתה למשל) שילוב של קטניות עם דגנים יוצר לנו את החלבון המלא (והטעים).

בסדרה: חומוסטחינה חלק, חומוסטחינה עם צנובר וחומוסטחינה חריף (הכי אהוב עליי מבין השלושה). שלושתם במרקם חלק וטעם עשיר ונפלא.

לפעמים נגמרים גם לי הרעיונות ואז אני פשוט מורחת לי לחם שיפון עם ממרח אגוזים ושוקולד מקופלת פרווה או ממרח חלבה…

8

השילוב של ממרח האגוזים והשוקולד פשוט מעולה.

555

את לחם השיפון הכנתי מתערובת "לחם הבית" של מאסטר שף. למרות שלא השתמשתי במערבל ככתוב על גב האריזה, אלא לשתי בעצמי, יצא לחם אחיד וטעים. לאחר הלישה הוספתי לו אגוזים וצימוקים לבנים.

1

ממרח החלבה של אחוה טעים, אבל יש בו המון סוכר. בכל אופן לי הוא היה יותר מדיי מתוק.

2

מיקס פתיתי הדגנים של רפאל'ס הם בסיס נהדר לעוגיות קוואקר טבעוניות.

עוגיה אחת סוגרת לי את הבוקר ומחזיקה אותי עד השעה עשר, שעת ארוחת הבוקר הרשמית שלי 🙂

3

לצהריים אני מקפיצה את כל הירקות שיש לי בהישג יד עם הרבה בצל ואופה פשטידה בריאה.

5

לעוד רעיונות לאוכל טבעוני אתם מוזמנים להאשתג #לילך_מבשלת_לשבת באינסטגרם שלי. מוזמנים לעקוב ♥

Comments

comments

Powered by Facebook Comments