אורית וולף- רומנטיקה בתכשיטים

עד כמה תכשיטים ורומנטיקה הולכים יד ביד בתודעה שלנו?

בכל הסרטים, בכל הזמנים, בכל התרבויות (!) נשים וגברים התקשטו באביזרים. החל מנוצה, שנהב או שרשרת צדפים ועד ליהלומים ופנינים.

תכשיטים כיכבו בפולחנים, טקסים דתיים, קמעות והבעת רגשות.

בשנת 1991 החלה אורית וולף לעצב תכשיטים בהשראה רומנטית, עם מוטיבים המתכתבים עם הרגשות הללו כפרחים, אבנים ולבבות, אותם מכרה בדוכני מכירה בירידים ברחבי הארץ.

היא אהבה את המגע עם הנשים, לראות עין בעין את השמחה של הלקוחה כשמצאה תכשיט כלבבה.

בשנת 2005, אורית פתחה גלריה קסומה, במזכרת בתיה, בבית עתיק, שם היא מעצבת ויוצרת את התכשיטים שלה וגם מקיימת סדנאות ייעוץ בהם היא מכוונת בעלי עסקים קטנים בשיווק ומכירות, פתיחת חנות במרמלדה, אטסי, אמזון איביי וגם שיווק באינסטגרם, פייסבוק ועוד.

התמונות מתוך האינסטגרם של אורית @orit_wolf_jewelry

חלק מהפריטים של אורית הם one of a kind (קיימת רק יחידה אחת מהדגם). אם יש לכן רעיון לתכשיט ייחודי ואפילו "משוגע" אפשר לתאם עם אורית ולהגיע לסטודיו שלה לייצר תכשיט שחלמתן עליו ולהפוך את הרעיון למציאות.

אפשר גם לחרוט על תכשיט מסר למוטיבציה, להשראה ולתשומת לב מיוחדת.

היה לי מאוד קשה לבחור תכשיט מהחנות של אורית. פשוט לאורית יש כישרון לדעת מה אנשים יאהבו וכל תכשיט שהיא יוצרת- יוצא יפה ונחשק.

השרשרת הזו תתאים עם חולצה כזו, ואילו השרשרת הזו תתאים עם אאוטפיט כזה ומחשוף כזה…

בסוף הלכתי על קלאסיקה מנצחת. מחרוזת אבנים שבמרכזה יושבת אבן אוניקס שחורה עם מסגרת כסף דמויית תחרה.

השרשרת הזו מתאימה לכל הרבה בגדים אצלי בארון, גם בגלל העיצוב הרומנטי והנוסטלגי שלה וגם בגלל הצבע השחור שמצוי במרבית מהבגדים בארון שלי 🙂 לינק לשרשרת

התכשיטים של אורית עשויים כסף 925, זהב, גולדפילד, בשילוב אבני-חן, וסברובסקי. הכל בעבודת יד בייצור מקומי, נארזים באריזה יוקרתית עם המון תשומת לב. מתנה נפלאה להעניק לאישה או גבר (גם להם מגיע…!) אהובים.

הגלריה של אורית וולף נמצאת במזכרת בתיה, רחוב רוטשילד 5
לפרטים וסיור בגלריה טל- 08-9348352

לכניסה לדף הפייסבוק של ORIT WOLF

לכניסה לחנות של ORIT WOLF במרמלדה מרקט

Comments

comments

Powered by Facebook Comments