איקאה קריית אתא מציגים את שולחנות חג ליל הסדר 2015

איקאה קריית אתאקשה להאמין אבל עברה לה כבר שנה מאז נפתח לראשונה סניף איקאה בקריית אתא, סניף המשרת את כל תושבי הצפון ומיום היפתחו ביקרו בו אנשים רבים ולחלקם היתה זו הפעם הראשונה שבה הם נפגשו עם תרבות הקנייה באיקאה (נתון שמצריך הרבה יותר סבלנות ושירותיות מצד אנשי הצוות של קרית אתא).

דבר נוסף המייחד סניף זה הוא היותו בנוי בתוך קניון, כך שבאותו הביקור ניתן ליהנות גם מביקור בקניון וגם מהשירותים של איקאה ובהם כוס קפה בחמישה שקלים, ארוחת בוקר בתשעה שקלים והכי חשוב ממלכת הילדים 🙂

לרגל חגיגות השנה לסניף הזמינו באיקאה אנשי תקשורת, בלוגרים ועיתונאים להתרשמות מהסניף היפה וגם מרעיונות לסידורי שולחן לערב החג ולאירוח. מה שכיף באיקאה זאת העובדה שאתם לא צריכים לנחש איך תראה הקערה הזו עם המפה ההיא על השולחן העגול. באיקאה כבר ישבו מעצבים והתאימו כל דבר כך שכל חדר, כל שולחן וכל סידור פותח את הראש לרעיונות נוספים והכי כיף- הכל כבר קיים בחנות אחת ולא צריך להתרוצץ מחנות רהיטים לחנות כלי בית.

שולחן חג אביבי

מצאתי מחשבה על כל דרך חיים וכל סגנון. היו שולחנות ואביזרים צבעוניים ברוח האביב בסגנון מודרני ובסגנון צבעוני, סקנדינבי עם עיצוב כנה וצנוע. כלים המתאימים למשפחות עם מחשבה על בטיחות ונוחות לילדים.

שולחנות חג רומנטיים

וגם הסגנון האהוב עליי רומנטי, קלאסי ומסורתי עם הרבה לבן ונגיעות של פרחי אביב.

הרהיטים של איקאה הם פונקציונליים, לא מגונדרים, פשוטים ומעוררי השראה. הכל נגיש ואפשר לגעת, להפוך, לשבת, לבדוק…

יש מחשבה על סגנון מגורים בחללים קטנים כמו בדירות שכורות בתל אביב ששם חייבים לחסוך במקום ולתמרן כך שכל רהיט יהיה פונקציונלי למטרות שונות ונוספות בדגש על ארגון וסדר. תוסיפו לזה את "אפקט איקאה" הטוען כי לרהיטים שבנינו במו ידינו יש ערך גבוה יותר בשבילנו (אולי כי התאמצנו עבורם?, אולי כי בתהליך הבנייה אנו נקשרים לרהיט? ואולי כי במהלך ההרכבה אנו נעזרים באנשים הקרובים אלינו ויוצרים ביחד משהו משותף?) ותקבלו את כל הערכים הללו.

שולחן ליל הסדר

מעצבות איקאה קרית אתא, לירון אברהמי ואוראל ארונסון מציעות לא לשכוח להוסיף קצת צבע לשולחן החג באמצעות המפיות, הכוסות או סידורי הפרחים. סידורי הפרחים יכולים להכיל גם פמוטים, צדפים, צמחי תבלין ועוד אביזרים מעניינים ומקוריים. ניתן גם לצרף פתקים עם שמות הסועדים על כל צלחת או אפילו שי אישי לכל סועד.

כדאי להכנס לאיקאה לפני החג ולהתחדש. מצאתי גם שלל מתנות במגוון מחירים בתחום כלי המטבח והבית, כאלו שכל מארחת תשמח לקבל 🙂

איקאה קריית אתא- רחוב תפוצות ישראל, דרך חיפה 52 קריית אתא.

♥ אתן מוזמנות לאהוב אותי באינסטגרם או בדף CLF

Comments

comments

Powered by Facebook Comments