ארוחת שבועות מושלמת שלי | תפריט לשבועות

מאכלי שבועותאני אוהבת את שבועות, למעשה זה החג היחידי שאני מארחת בקלות. כמה סלטים טריים, כמה גבינות, שלל לחמים משובחים, פסטה ברוטב שמנת פטריות, עוגת טירמיסו טעימה והארוחה מוכנה, בקלות ובכיף. כמו שף אני מתכננת את התפריט לאירוח שבועות ואת הכל אני רושמת ובודקת שהכל הוגש, כי כבר שמעתי על כאלו ששכחו להוציא איזה מנה לאורחים והמנה נותרה מיותמת במקרר… לא חבל?!

מה בתפריט?

סלט חסה ואגוזים נפלא- אני מטגנת עיגולי בצל עד שהם זהובים, מוסיפה להם כף סוכר ואגוזים ואת זה אני מניחה על גבי קרעי חסה, רק אחרי ששטפתי אותה ובדקתי עלה עלה מול האור, שהחסה נקייה לגמרי.

ספגטי בשמנת

ספגטי שמנת ופטריות- הכנה ממש קלה ומהירה: מבשלים את הספגטי (או הרביולי) רגיל, במקביל מטגנים בצל, מוסיפים פטריות, שמנת מתוקה, חצי כוס יין לבן ואפשר להוסיף גם גבינת רוקפור אם אין בין האורחים אישה בהריון. תבלינים ומאחדים עם הפסטה או הרביולי.

פשטידות קטנות

פשטידת פטריות- מטגנים בצל, שום ופטריות, מקררים בקערת זכוכית, מוסיפים 4 ביצים, 125 מ"ל שמנת מתוקה, 1/2 כוס קמח ותימין קצוץ מערבבים ואופים ב- 170 מעלות כ- 20 דקות. אני אופה בתבנית קאפקייקס לקבלת פשטידות קטנות וחמודות.

לחמי בונז'ור

פלטת גבינות לצד שלל בגטים ולחמים- בבונז'ור השיקו לחמים צרפתיים בטעמים שונים, עם חמוציות ואגוזים, דגנים מלאים80% קמח חיטה מלאה וגרעיני חמנייה ושלחו לי ולעוד כמה בלוגריות ישראליות מובילות לטעום ולהתנסות. הלחמים טעימים והשתלבו יפה לצד הגבינות המסורתיות שאנו מגישים בשבועות.

פלטת גבינות

שבועותניוקי עם שמנת ובטטה- אני מבשלת כ- 4 בטטות, מקלפת ומרסקת במעבד מזון ביחד עם שמנת מתוקה, מטגנת בצל ומוסיפה לו את מחית הבטטות. במקביל אני מבשלת את הניוקי לפי ההוראות. מניחה בצלחת הגשה את הניוקי ומעליו את רוטב הבטטות והשמנת.

פיצה ירקות- הכי קל שיש. בצק עלים ועליו פרוסות של עגבניות ובעצם איזה ירק שאתם אוהבים, גבינ"צ מגורדת ולתנור ל- 15 דקות. מדהים כמה הילדים אוהבים את זה.

לזניה אותנטית- את הלזניה אימי מכינה על פי מתכון שנתנה לי חברה איטלקייה, בהזדמנות אעלה לאתר מתכון מצולם ומפורט כיאה לבלוגרית שאוהבת אוכל משובח.

קינוחים- קערת פיצוחים, שוקולדים קטנים, עוגת טירמיסו, קרם ברולה, עוגת גבינת שמנת ושוקולד או עוגת ביסקוויטים פשוטה וטעימה. היתרון המשמעותי לשומרי כשרות הוא האפשרות לאכול קינוח חלבי טעים (ולא להסתפק בתחליף פרווה כמו אחרי ארוחה בשרית).

ואיך נראית ארוחת השבועות המושלמת? קבלו תמונה…

ארוחה חלבית

אהבתם? עשו לי לייק ב- דף הפייסבוק של חפש את האישה.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Leave a Reply