בין גליל וים | הגנים הבהאים בעכו | מסלול עין אפק | 300 גרם

הבהאיםטיול עם כל המשפחה.

כל חול המועד פסח אנחנו נתקעים בפקקים עם כל עם ישראל ושוב פעם מחליטים שזהו. יותר אנחנו לא יוצאים לטייל בעומס של חול המועד. השנה עמדנו בזה. למעט יום אחד נוראי שהלכנו לצעדת נכי צה"ל שהתקיימה בעמק המעיינות ואחריה נתקענו בפקק במשך שעתיים, רוב הזמן היינו בבית ובילינו אצל המשפחה ובעיקר נפלנו על גיסתי ועל הוריי.

ואז הסתיים לו החג והכבישים שוב היו ריקים. זמן מצויין לטייל.

התחלנו במסלול עין אפק שעליו אני לא ממליצה. ההליכה לא נעימה, המסלול ברובו תחת שמש קופחת וללא הרבה נקודות צל, חוץ מזה המקום שורץ יתושים, יבחושים ועוד. למעשה מדובר בביצה, אז למה ציפיתי? יש סרט חביב שאמור להיות קצת לימודי. בקיצור, אפשר לוותר.

afek

מעין אפק הגענו לקניון "הקריון", אחד מהקניונים האהובים עליי. שם ישבנו במסעדת "רפאלו" המצויינת להשלמת מאגרי הפחמימות שהידלדלו בפסח.

galil

הווילה "בין גליל וים" שבמושב בוסתן הגליל, אליו הוזמנתי לצורך סיקור וחוות דעת, היה המקום הבא ומצאנו אותו בקלות דרך ה- WASE.

בלוג טיולים

הצימר ממוקם בין עצי תפוז, פרחים ונוף, מפנק ומאובזר בכל מה שתרצו, החל ממעמד ל"על האש" בדשא בחוץ, מטבח מאובזר הכולל הכל: כיריים, קומקום, מקרר ופרודוקטים כמו סירים, סכו"ם צלחות וכוסות ועד לשמפו ומלא מלא מגבות באמבטיה.

בלוג תיירות פנים

אני חייבת לציין שבדרך כלל אני לא נוגעת בכלים בצימרים, גם בגלל הסטריליות שלי. כאן הייתי מוכנה לשתות קפה בכוסות הקיימות. רואים שמערכת הכלים חדשה, נקייה ומעוצבת ועדיין אני ממליצה לכל צימר פשוט ללכת על כלים חד פעמיים. זה נקי ומתאים גם לשומרי כשרות.

החדר בבין גליל וים

הצימר בבין גליל וים הוא בקתה עם 2 קומות. כשלמטה הסלון, המטבח, שרותים ויציאה למרפסת ולמעלה שני חדרי השינה, ג'קוזי ענק, מקלחת זרמים מפנקת ושרותים. אפשר להזמין את כל המתחם למשפחה מורחבת גזעית שרוצה לבלות ביחד.

ונעבור ללהיט שלנו: בריכת הזרמים!

הבריכה

מדובר בג'קוזי ענק שמכיל זרמים, אורות בלילה ושלל חוויות. מאוד נהננו מהבריכה הזו. בבוקר להשתכשך בה ולשמוע את הציפורים, לראות את הפרפרים ואת עצי הבוסתן שמסביב. בלילה (הבריכה מחוממת) לשכב בתוכה עם הראש לשמים, להדליק את האורות שמסביב לבריכה ולשתות כוס יין מבקבוק שחיכה לנו בצימר. הבריכה פרטית ולכן הרגשתי בה חופשיה לשכשך עם הביקיני שלי ומשם להשתזף לי בערסל. תענוג.

עוד על "בין גליל וים" ניתן לראות בסרטון שערכתי עבורכם:

רצינו גם לטעום קצת מהים, אז ביקרנו בחוף שבי ציון הבתולי שנבחר, לאחד החופים היפים בארץ והנה אני גם אכתיר אותו כאחד החופים הכי מוזרים ולא נגישים לילדים.

חוף הים

פגשנו בחוף כמה מדוזות חביבות, אבל להכנס למים הקרים לא העזנו.

300-gram

בערב אכלנו במסעדת 300 גרם הכשרה שבמושב בצת. אמנם הרמתי גבה כשאחד הטאפאסים היה מלון ברוטב כוסברה (אל תזמינו את זה), אבל סך הכל היה טעים ומשביע. משם חייבים טיול בטיילת של נהריה, לשתות בירה על החוף.

את הבוקר פתחנו במסלול הליכה של 7 ק"מ ובארוחת בוקר ענקית ומשביעה שניתנת למתארחים בצימר. פעם ראשונה שאני נתקלת בקינוח המוגש בארוחת בוקר של צימר (אני מזמינה את כל הצימרים לאמץ את זה). מעין קרפ ממולא בתפוחים, טעים מאוד.

5 דקות משם נמצאים הגנים הבהאים של עכו, אז לא נקפוץ לביקור?

הבהאים בעכו

בימי שישי גם המקדש פתוח, אם יש לכם ילדים רגועים, מאופקים, שלא יתפוצצו מצחוק ויגרמו לתקרית דיפלומטית אז תכנסו איתם גם למקדש.

אנחנו נכנסנו למקדש. סוג של חדר עם שטיחים שהכניסה אליו היא בלבוש צנוע ויחפים. בנוסף אסור לדבר בתוך המקדש מה שהופך את כל העניין ליותר מוזר. באחד מהחדרים יש וילון תחרה שמכסה כל מיני כדים ואלמנטים עיצוביים. אם תרצו מותר לעשות מדיטצייה בחדרים. אנחנו נכנסנו ביחד עם 2 תיירות מיפן. ואני מודה לילדיי על האיפוק שהם גילו.

הגנים הבהאים עכו

הגנים הבהאים יפים מאוד ובכלל מדובר בחוויה מיוחדת שהזכירה לי מאוד את חו"ל. גם כאן, כמו שם, הייתי צריכה לשמוע ואח"כ לתרגם לילדים את ההסברים וההוראות. יש בזה גם מידה של למידה, על סבלנות ואיפוק.

חזרנו הביתה עם הרבה חוויות וערימת כביסה ענקית.

מזמן לא היה לנו פוסט אופנתי… אני מבטיחה אחד כזה בקרוב!