ביקור במסעדת הרדוף- מסעדה צמחונית אורגנית

לרגל פסטיבל "טעמים בעמקים" המתקיים בין התאריכים 29.1-11.2.17 הגעתי לקיבוץ הרדוף, להכרות עם מסעדה צמחונית שחרטה על דגלה שימוש בחומרי גלם בריאים, איכותיים ואורגניים.

נוף גלילי ירוק

מדובר במסעדה אינטימית וכפרית עם עיצוב קרוב לטבע וקרוב לחזון המקום, נוף גלילי נשקף מחלונות המסעדה. בכניסה למסעדה יש חנות מזכרות ומול המסעדה מתקיים שוק ירקות ופירות אורגני וחנות המותג "הרדוף".

על קהילת הרדוף האנתרופוסופית שמעתי מזמן. דמיינתי בליבי כי אגיע למקום עם צלילי חליל ואנשים לבושים בלבן יתהלכו בו לאיטם (במקום כזה אסור למהר!). כמה פשטני מצידי.

במקום צלילי חליל, הכרתי את יוטקה הרשטיין, אישה עם חוכמת חיים ואנרגיות נפלאות, כמו אמא של כל האורחים, מטיילת בין השולחנות ומדברת עם הסועדים, ניכר שהיא מכירה את כולם, ואת אלו שלא… תסמכו עליה שהיא כבר תכיר.

אוכל נשמה

כ- 80% מחומרי הגלם במסעדת הרדוף הם אורגניים, ו- 100% בריאים.

פתחנו במרק משובח מירקות אורגנים, לצד מיץ תפוחים וקינמון קר ולא ממותק.

המשכנו עם מנה הודית מעולה עם אורז מלא, קארי חומוס, ירקות, ודאל (תבשיל עדשים). לוקחים קצת מכאן וקצת מכאן ואוכלים ביחד.

אחת המנות המופלאות בהרדוף הן לביבות השקדים שמגיעות עם רוטב מתקתק מעלף, עוד מנה מרגשת הן הממולאים העשויים מירק המלא בכל טוב אורז, צנוברים ואגוזים שנחים ברוטב קוקוס.

ובחורף רצוי להתחמם עם קדרת דגנים וירקות לצד סלט ירקות מרענן ומיוחד עשיר בנבטים וגרעינים.

בכל בוקר בטיול הבוקר שלה ביער יוטקה שואלת את אלוקים מה היא יכולה לעשות טוב יותר. ובאמת היא עושה טוב, אוכל טוב, אוכל נשמה.
אוכל טבעוני וצמחוני עשיר הנותן שמחה, בריאות וטעם.

יוטקה אומרת שאוכל שהוא רק טעים, הוא כמו גבר יפה. חסר ערך. על האוכל להיות גם טעים אבל בעיקר בריא לגוף שלנו.

אני אוהבת אוכל טעים וגם מתוק. לקינוח אכלתי פרפה טבעוני, גם הוא עשיר באגוזים, חלבה, טבעוני ועשוי כולו Raw Food.

טעמים בעמקים בהרדוף

לרגל פסטיבל טעמים בעמקים יתקיים במוצ"ש 11/2/17 ערב היכרות חורפי רומנטי עם פונץ' חם ומנות אורגניות משובחות וחשיפה לספר ״בישול מלא חיים״ ובעיקר לחוכמת החיים שאגרה בחייה יוטקה הנפלאה.

התארחתי במסעדות צמחוניות, אבל מסעדה צמחונית שכולה מכוונת בריאות, עם רכיבים וחשיבה אורגנית, בריאה ואיכותית כהרדוף- טרם פגשתי.

הנוף הבראשיתי, האוויר הצלול, הטבע והיעדר מפעלים ומזהמים, מעודד הבראת הגוף והנפש. טיול של יום אחד בהרדוף השפיע עליי רוגע, יופי ושלווה. ושיחה מלב אל לב עם יוטקה היתה עבורי חוויה שעוד אחשוב עליה רבות.

טלפון במסעדה: 04-9059229 לכניסה לאתר מסעדת הרדוף

  • הכותבת היתה אורחת המקום.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments