בלב יער ביריה

שורות שורות של עצים קיבלו את פנינו כשטיפסנו במעלה יער ביריה לכיוון בית בגליל. פתחתי את חלון הרכב וריח לימונים וחורש נכנס פנימה.

בדרך המפותלת קיבלו את פנינו שלטים רבים "קבר יהונתן בן עוזיאל", "מצפה עמוקה", "דרך נוף ביריה", "בת יער", אבל ה-גי. פי. אס כיוון למקום אחד, ל"בית בגליל".

"בית בגליל" הוא מלון בוטיק בסגנון טירה ים-תיכונית, הממוקם בגליל העליון בלב יער בירייה, מוקף בחורש טבעי שופע ומרגיע. המלון ממוקם מעל העיר התנ"כית חצור, ומשקיף על ים כנרת ורמת הגולן, במרחק דקות ספורות בלבד מהמושבה השקטה והפסטורלית ראש פינה והעיר ההיסטורית והרוחנית צפת.

לפנינה הזו הוזמנתי בבוקר יום גשום במיוחד. לשמחתי אח בוערת קיבלה את פנינו, כורסאות מפנקות ופינת קפה ותה עם קערות גבישי סוכר, שלל חליטות ומיני עוגיות. כד חלב נח לו בתוך קערת קרח.

המלון בנוי מאבן ירושלמית טבעית. ופקידת הקבלה ידעה לספר לנו כי בתוך האחוזה בת 26 הסוויטות, נהנים המגיעים מאירוח ברמה של 5 כוכבים, אוכל גורמה, מתקני ספא יפהפיים, בריכת שחיה, ג'קוזי ועוד. הצצה בספר האורחים של הספא מגלה דפים על דפים שכתובים ב… אנגלית. מסתבר שתיירים אוהבים את המקום.

נכנסתי לטיפול שמנים אתריים מדהים. יצאתי רגועה ושלווה עם המלצה מהמטפלת לבקר גם בחוות הסוסים או באחד מיקבי הבוטיק שבסביבה ועם שאיפה לחזור שוב למקום החלומי הזה.

בית בגליל- חצור הגלילית יער ביריה.

 

אתר המלון:

http://www.bayit-bagalil.co.il/

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Leave a Reply