דברים שלמדתי מאורבן שאמאן בערבה

במסגרת סיור חשיפה לפסטיבל יוגה ערבה שנערכה לעיתונאי ובלוגרי תיירות, הכרנו את אודי סהר, מורה ליוגה ונטורופט, הבעלים של בית הבריאות "אורבן שאמאן".

אם תמיד חשבתי שניקוי רעלים מסתכם בלצום ולשתות הרבה מיצים ירוקים, הסתבר לי שניקוי רעלים זה חיבור יומיומי רחב יותר, המאפשר לנו לצמצמם את הרעלים בכל התחומים של חיינו.

החיים בעיר מביאים איתם ברכה, יצירה ופרנסה, אבל גם זיהום אוויר, צנרת ישנה וסטרס שמתחיל עם התנועה הלחוצה בבוקר ועד לנסות להספיק לגנוב שעות עבודה מול המחשב בלילה.

מודעות של אושר

סהר מדבר לפני הכל על מודעות. מהיכן האוכל שאנחנו אוכלים הגיע?

האם יש לאוכל שאנחנו בוחרים לאכול יש היסטוריה של סבל או של אושר?

עוד כמה טיפים ממדרשו של האורבאן שאמאן שניתן ליישם בקלות:

  • ניקוי הרעלים העיקרי של הגוף מתרחש בלילה, לכן חשוב לישון 7-8 שעות איכותיות, ללא טלפון, ללא נקודות חשמל וללא אור. כשעה לפני זמן השינה כדאי להפסיק החשיפה למסכי אור כחול (אייפון, מחשב וכו').
  • שתיית מים, פעילות גופנית מכל סוג, ישיבה בסאונה, בחירה בירקות אורגניים. כל אלו תורמים לניקוי הגוף מרעלים שונים.
  • מגיל ינקות אנחנו רגילים למצוא פיצוי ונחמה באוכל. רגע לפני שאנחנו מחפשים משהו מתוק, כדאי לעצור ולבדוק: מי אני עכשיו, מה כואב לי, מדוע אני מחפש קינוח ברגע זה.
  • כמו שאנחנו דואגים להטעין את הסוללה בנייד, חשוב גם להטעין את עצמנו בפעילות אהובה, בחופשה, בנסיעה ליוגה ערבה…

ואני מוסיפה…

  • לנסות לעשות מדיטציה בכל ערב לפני השינה (יוטיוב!) ובבוקר לבצע אפילו כמה תנוחות יוגה פשוטות תוך התמקדות בנשימה ובתחושות הגוף, לאפשר לעצמכם להשתחרר ממחשבות ולהגיע לזרימה.
  • לא צריך להגזים. אתם לא נזירים. היתה לי תקופה שבה הפסקתי למרוח לק בגלל כל ההורמונים שקיימים במרבית הלקים ולצבוע את השיער בגלל כל החומרים הכימיים. אחרי שנתיים כאלו, הבנתי שאני מגיעה למצב של סגפנות. שנסחפתי. שאפשר ללכת צעד אחורה ולהירגע.
  • מחר זה עוד יום- לא הספקתם היום כל מה שרציתם? אז מה? במקום להמשיך עוד ועוד, תפסיקו. הרי אין לדברים הללו סוף! במקום להתיש את עצמכם- מחר תמשיכו מאותו המקום.

.

בתמונה: אודי סהר במהלך סדנת יוגה לבלוגרי תיירות, עם היחצנית החמודה גל.

אודי סהר יעביר סדנת יוגה משולבת נשימה וסדנאות בריאות וניקוי רעלים עם אוכל טבעוני, מזונות על מבריאים ומודעות בכל תחומי חיינו בחוות ערנדל במסגרת פסטיבל יוגה ערבה.

עוד על יוגה ערבה

מזמינה אתכם להצטרף לקניות, לאיפור ולטיפוח שלי גם באינסטגרם @lilach de-paz
וגם בדף הפייסבוק של הבלוג @חפש את האישה

Comments

comments

Powered by Facebook Comments