ההתנסות שלי בתוכנית "ממאבק לשחרור" של האחים גיל

כשאתם נמצאים בארוחת ערב במלון ויש מולכם בופה של מתוקים, מה אתם מרגישים? מה אתם רואים מולכם?

המשתתפים בתוכנית ״ממאבק לשחרור״ של האחים גיל, לא רואים עוגות, מוס שוקולד, פינוק, נחמה ומתוקים, הם רואים מולם סוכר מזיק, כאב בטן ודימוי עצמי נמוך.

התוכנית מנטלית לחלוטין ומעודדת תהליכים נפשיים של חוזק ותמיכה במקביל להדרכה מעשית של המזונות הבריאים לנו והמתאימים לירידה במשקל.

יגאל (באמצע) והאחים גיל. ליווי צמוד ויומיומי.

איך הרגשתי בתוכנית?

הוזמנתי ע״י האחים גיל לעבור את התוכנית כמו כל המתאמנים שלהם והופתעתי מעוצמת ההשפעה שלה.

באופן מעשי הימנעות מסוכר במשך כחודש הניבה תוצאות מדהימות.

אני לא צדיקה ויצא שסטיתי מהתוכנית פה ושם (בעיקר שם- בטיול לגרמניה), אבל בימים שנצמדתי לתוכנית, אין אפס, הגרף הצביע ברגליים והרגליים שלי העומדות על המשקל ראו ירידה.

אז מעבר לירידה של חמישה קילוגרם הכי מהירים שירדתי בחיי, העור שלי נהיה חלק יותר, השיער מלא יותר, ההרגשה קלילה והמוח חד יותר.

אפילו מבחינה נפשית אני מרגישה אסופה וחזקה מתמיד.

לקבל כל בוקר סרטון מעודד לפתיחת היום עם אנרגיות חיוביות- עוזר מאוד לתהליך. הייתי אומרת שזה סוג של "שטיפת מוח" אבל במובן החיובי ביותר ומתוך הדאגה העמוקה ביותר לבריאות שלי.

ההצלחה היא לעשות "סוויץ'" בראש ואז הכל יותר קל. לצאת ממלכודת ההתמכרות.

ארוחת בוקר בהתאם לתוכנית "ממאבק לשחרור" שהכנתי באחד הימים.

אז מדוע התוכנית כל כך מצליחה בעיניי?

  • יש המון סרטוני הדרכה, תמיכה והסבר שמקבלים בכל יום מתשעים ימי התוכנית. חלק מהסרטונים מיועדים לתת מידע חשוב, חלקם לתת מוטיבציה ולעודד אותך להמשיך בדרך.
  • קהילה תומכת- קבוצת פייסבוק עם משתתפים התומכים אחד בשני ומשתפים בהצלחות וגם בנפילות. השיתוף מעניק כוח להמשך, בקבוצה רואים אנשים שהם לקראת סוף התוכנית ומספרים על ההצלחות שלהם, דבר שנותן תקווה וכוח, במקביל יש גם כאלו שמשתפים ב"נפילות" רגעיות,
  • צוות שמלווה כשכל אחד מחברי הצוות מומחה לתחום מסויים: יגאל רווה- מאמן ריגשי תודעתי, עומר גיל- מאמן תזונתי, הנטורופתית ענת לשם- מתאימה תזונתית ומנוטרים נוספים, מבוגרי התוכנית שהוכשרו לכך.
  • התוכנית תומכת בטבעוניים וגם מתאימה לאנשים שונים זה מזה באורח חייהם או בבריאות שלהם.
  • יש חוברת מתכונים המתאימה לתוכנית וממנה אפשר להכין אוכל טוב.
  • התוכנית עוסקת גם בטיפוח מודעות לאורח חיים בריא ונותנת נוסחה למציאת פעילות גופנית שמתאימה לכל אחד בהתאם לאופיו.

כל כך התרגלתי לקבלת השיעור היומי מיגאל והאחים גיל שבסיומה של התוכנית מצאתי עצמי מתגעגעת אליהם. לשמחתי השיעורים פתוחים למשך חצי שנה מתחילת ההרשמה ואני יושבת לצפות בהם שוב ולקבל תובנות וחיזוקים נוספים.

חוץ ממני כל הבית עבר שינוי ומודעות. התחילו לאכול אצלי מאכלים שלפני התוכנית לא ידעתי לבשל או הזנחתי או פשוט לא הכרתי בקיומם. (אורז שחור, מה??). יגאל והאחים גיל נכנסו לחיינו והם קיימים, נוכחים "מה האחים גיל יגידו על זה", או "המפלצת של יגאל" 🙂

מכיוון שאני כל כך מאמינה בתוכנית ביקשתי עבור הקוראים והחברים שלי הנחה שתעודד אתכם להצטרף אליי.

תקלידו קוד קופון lilach ותוכלו ליהנות מ- 20% הנחה. בהצלחה!

כניסה לתוכנית של האחים גיל

Comments

comments

Powered by Facebook Comments