המלצה לבנות 40+ קרם איסתיאל אינטנס של Avène

בגילי (44 אם תהיתם), שמתי לב שמרבית חברותיי מתחילות בפרוצדורה כזו או אחרת. אני מנסה להימנע מדברים פולשניים, מה גם שנדמה כי הדבר ממכר. הן מתחילות במשהו קטנטן שבאמת לא נראה לעין וכמו גל התלהבות מנפלאות הטכנולוגיה, פתאום זה נראה מאולץ ומפוחלץ וכבר עדיף להיות כמו שאת ולא כמתאמצת.

בקרמים לפנים, לעומת זאת, אני אוהבת ובוטחת. יודעת שלמרות השיפור בעור, עדיין המבנה ימשיך להיות שלי וכשאני מורחת קרם על פניי, אני עושה בעצמי "מיני הרמת פנים"- המריחה תמיד בצורה עגולה וכלפי מעלה. טיפ נוסף שאתן לכן הוא להישאר כמה שאפשר בתנוחת היוגה "כלב מביט מטה".

מעיין הנעורים של Avène

מוצרי Avène מבוססים על מעיין מים טרמליים שחקר הרוקח הידוע פייר פברה פברה מגלה שבמים יש אפקט ביולוגי, מיקרופלורה שפברה קורא לה אקווה דולומיה והיא בעלת תכונות מרגיעות ומקלות על העור.
בנוסף, מי המעיין מתגלים כבעלי אפקט מינרלי ויחס סידן- מגנזיום המעודד את חידוש העור.

התנסות בקרם לחידוש העור YsthèAL INTENSE

גיליתי שמוצרי הקוסמטיקה הדרמטולוגיים של אוון, המכילים את מי המעיין מאוד מרגיעים את עורי, לכן שמחתי לנסות את הקרם החדש (בארץ ובעולם!) והמדובר "איסתיאל אינטנס" של חברת Avène.

הקרם מכיל רטינאלדהיד המיועד להאט את הזדקנות העור, GGO- מרכיב אנטי אייג'ינג שמסייע לגמישות העור, אנטי אוקסידנט בשם פרה טוקופריל וכמובן המים הטרמליים להרגעת העור, ריכוך ועידון.

השתמשתי בקרם במשך כשבועיים, בכל ערב לפני השינה (ממליצה גם לכן למרוח לפני השינה ולא ביום, אלא אם אתן שמות מקדם הגנה עליו) כבר במריחה ראשונה העור זוהר ומתוח יותר.

לאחר שבועיים של שימוש רציף בכל ערב, ההרגשה היא כמו לאחר טיפול פילינג, (רק ללא המחיר השערורייתי ואי הנוחות הנלוות לטיפול פילינג). איסתיאל אינטנס מעולה לחידוש העור, להחזרת זוהר, ליצירת גוון עור אחיד יותר ובנוסף מטפל בקמטים ומתקן את סימני הגיל.

התוצאה כל כך איכותית, מיידית ומשמעותית שקראתי לה "אפקט פוטושופ".

Avène מוגדרת כקוסמטיקה סטרילית, כלומר מעומק המעיין ועד למיכל הסגור, מגיעים המים ללא יד אדם וללא חשיפה. גם בפתיחה הבייתית, המיכלים בעלי פיה הנסגרת מיד לאחר השימוש.

ניתן להשיג בסופר פארם, בתי מרקחת ובתי טבע מובחרים.

המוצר התקבל לסקירה.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments