המתנה הכי רומנטית לט"ו באב- פסוקי אהבה

קיבלתי את הספר החדש של צביקה ברגמן והתרגשתי.

הספר בעיצובו הריבועי החזיר אותי לשנות הנעורים, אז היינו מעניקות במתנה לימי הולדת ספר שירה או הגיגים. הספרים הללו עד היום שמורים אצלי בארגז בארון. כל אחד מהם עם הקדשה מתאימה.

כשאני מעלה בגדי החורף, אני מוציאה הארגז וחולקת עם הילדים שלי צפייה בתמונות של בני המשפחה המבוגרים בשחור- לבן וקריאה בספרי השירה הישנים שלי.

"פסוקי אהבה"

ספרו של צביקה ברגמן "פסוקי אהבה", מכיל אוסף פסוקי אהבה. הספר מצד אחד קליל, זורם ונעים ובכל שיר מצאתי איזה פאנץ' שמשאיר משהו לחשיבה נוספת.

נוסטלגיה וחדשנות

פסוקי אהבה מגיע בגודל חמוד ואידיאלי למתנה, בכריכה קשה ועיצוב יפה. אנחנו לפני ט"ו באב וזה אך מתבקש להעניק משהו כה חדשני ומצד שני עם כל כך הרבה מסורת ונוסטלגיה. מעיד משהו על הנותן, שיש בו איכות וחשיבה.

הספר פסוקי אהבה

מעט מילים- המון תובנות

הזמר דוד ד'אור מופיע בציטוט מרגש על הכריכה: "…הוא יודע להיות מדויק צביקה, דיוק שכל כך נדיר במחוזותינו, מעט מילים והמון תובנות, אני בטוח שלכל מי שיקרא את משפטיו החכמים, צפוי מסע מרתק לנבכי הנשמה האוהבת".

רוב השירים נכתבו מנקודת מבטו של גבר לאהובתו.

אחד האהובים עליי הוא:

"אהבה היא התחושה המופלאה

המחברת בין מה שאני רואה

למה שאני מרגיש".

צביקה ברגמן הוא איש עסקים, מנטור מבוקש, סופר, מרצה ומו"ל. כתב מעל 60 ספרי עסקים. מוכר מתכניות הטלוויזיה ומתכניות הרדיו הרבות שבהן השתתף. רבים מרבי המכר שלו תורגמו לאנגלית ולסינית. הספר "פסוקי אהבה" מתורגם לאנגלית ובקרוב גם לסינית.

להשיג ברשתות ובחנויות הספרים.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments