וילה כרמל- חופשה זוגית במלון בוטיק רומנטי ומיוחד

כל כך שמחתי להגיע למלון הבוטיק וילה כרמל, לקחת קצת פסק זמן מהכל, מהעבודה, מהבית ופשוט להירגע.

שלא תבינו לא נכון, אני אוהבת את הבית, את העבודה ואפילו את הילדים, אבל שתקום האמא ששורדת את היומיום ולא חייבת איזה אי של שקט בכרמל לפני שהיא מאבדת את השפיות כליל.

מלון וילה כרמל מאוד בייתי ואינטימי, מכיל בסך הכל 15 חדרים ואנשי צוות לבביים ואכפתיים השמחים להדריך ולכוון למקומות בילוי קרובים.

החללים המשותפים החיצוניים של המלון ירוקים ומלאי אור, בתוך המלון בולט עיצוב אירופי עם רהיטי עץ עתיק כבדים וצבעי חום שולטים, אבל החדר מעוצב בקו עדין, קלאסי עם קריצה מודרנית.

וילה כרמל- חופשה זוגית במלון בוטיק רומנטי ומיוחד

אני לא חושבת שיצא לי (עם כל כך הרבה בתי המלון בישראל שבהם ביקרתי), לראות חדר כה מפנק ומתחשב. אני מדברת על פינוקים גדולים כמו מיטה ענקית עם כריות תפוחות, טלוויזיה ענקית עם מסך שטוח וגם על פינוקים קטנים החל מחלוקים מכותנת פיקה לבנה ונעימה (לא כמו חלוקי המגבת הכבדים הרגילים), קומקום מעוצב מחרסינה וכדורי צמר גפן במקלחת בתוך צנצנת זכוכית כמו בבית.

סליחה, אפילו בבית הם אצלי בקופסת פלסטיק ולא בצנצנת יפה כזו…

אין מקום בפוסט כדי להכיל את כל התמונות וכל החוויות, אבל אתם מוזמנים לסרטון שהכנתי על וילה כרמל:

את החופשה המפנקת התחלנו במסאז׳ בחדר זוגי יפהפה. רק ראינו את החדר והעברנו חיוכים אחד לשני, בדיחה פרטית. אלי טוען שכשאנחנו נמצאים ביחד בחדר במסאז׳ זוגי, מרוב שיש לי תלונות, הוא לא מצליח להרגע…

״הפעם לא התלוננת״, הוא התלונן כשיצאנו מהמסאז׳,

״לא היה על מה, היא היתה מעולה!״ אמרתי.

הגעתי אל המסאזיסטית היידי הנהדרת כשכל השכמות שלי תפוסות במשך שבועיים וכלום לא עזר לי כולל מסאג׳ שכבר עשיתי בעירי. להפתעתי היא הצליחה במקום שרבים נכשלו. אני עדיין מסתובבת שבוע אחרי, מניעה את השכמות שלי כלא מאמינה שהן במצב חופשי.

בלוגרית תיירות, טיולים ומלונות

אם הגעתי לכאן הייתי חייבת לגעת בים, אפילו רק לשעה, אחרי הים חזרנו לג׳קוזי שבגג המלון, התקלחנו ויצאנו לדרך. החלטנו להשאיר את הרכב בחניה במלון ולחרוש את חיפה ברגל כמו שתיירים עושים, להיות תיירת בארץ שלי. אכלנו באל גאוצ׳ו והמשכנו ברגל לגנים הבאהים, חזרנו דרך טיילת לואי כשראינו התאספות של בני נוער, צעירים, ילדים ומבוגרים ליד גן האם. המשכנו עם הזרם ואז גילינו שהגענו להופעה של יזהר אשדות ושהוא ממש אוטוטו עולה לבמה.

״כמו רסיס זיכרון, היית בתוכי פתאום,

דיברנו על כלום ועל… אהבה…״

משם מצאנו את עצמנו זורמים לאודיטוריום וראינו את סוף ההקרנה של הסרט בחזרה לעתיד, הלכנו עוד קצת והגענו ליריד אקססוריז, תכשיטים ואופנה, קנינו שם מתנות לילדים וחזרנו למלון.

הגג בוילה כרמל

לוילה כרמל הגענו בשעה 23:00 בלילה וישר לבשנו בגדי ים. כמה מדרגות ואנחנו ב- Spa Roof בג׳קוזי בגג הפתוח כשכל הנוף על יופיו הלילי נפרס לפנינו, בחוץ קריר ובג׳קוזי חם ונעים.

קשה להאמין שבשיא הסצינה, בשיא החגיגות והרעש, נמצא המלון השליו, הרגוע וטובל בירוק.

מלון בוטיק וילה כרמל בחיפה

למיטיבי לכת הכנתי מסלול יפהפה היוצא מהמלון ומגיע לנחל שיח. המסלול מגיע למעיינות עין שיח ועין משוטטים בהם ניתן לטבול ולצפות בדלתות המסתוריות החצובות בהר.

חזרתי הביתה מלאה באנרגיות וסבלנות אין קץ לכל גחמותיהם של הילדים. המשפחה המורחבת כולה הגיעו לחג ורצו לשמוע עוד על המלון והחופשה (טיזרים כבר שלחתי להם בקבוצת וואצאפ המשפחתית).

לאתר של מלון הבוטיק VILLA CARMEL
  • הכותבת היתה אורחת המלון

Comments

comments

Powered by Facebook Comments