חדר מלאכה | סדנת יוצרים בעין דור

מתי היתה הפעם האחרונה שיצרתם משהו ממש בידיים שלכם?

תפרתם, ניגרתם או הדפסתם?

יש אנשים שעובדים עם הידיים כל היום, נדמה שהיצירה מעניקה להם אושר. אצלי הידיים רוב היום אוחזות בעכבר ובמקלדת. לפעמים נמאס לי ואני מכריזה על הפסקה ממקלדות כולל זו של האייפון. לחברות אני שולחת הודעות קוליות או מעדיפה כבר להתקשר וזהו.

הוזמנתי ביחד עם שלומית ויזנר, בלוגרית מדהימה שהיא גם (ולא במקרה) חברה טובה שלי, לסדנת יצירה ייחודית במקום מקסים שנקרא "חדר מלאכה". כן, ממש כמו פעם כשלמדנו מלאכה…

אני אוהבת לסקר מקומות ייחודיים, שטרם סוקרו, מה שמוסיף גם לייחוד של הבלוג שלי ומכאן גם לעניין של הקוראים במקומות פיקנטיים ומקסימים.

חדר מלאכה

בסדנה פגשנו את ענת ועופר באב"ד, היא אדריכלית ומעצבת פנים, תופרת ומעצבת אופנה והוא מעצב גרפי שמעביר גם סדנאות בפוטושופ. ב"חדר מלאכה" יש אווירה נעימה, חלל גדול ושולחנות ענק מה שמאפשר יצירה בכיף ועשייה במרחב נעים ומרווח. בתמונה ניתן לראות רק חלק קטן מהחלל.

 

• שאני אנגר?

נשאלנו ע"י ענת האם נעדיף לנגר או לתפור. העדפנו לתפור. אפילו היה לנו בראש מה. אני חשבתי על חצאית ללב ביתי ושלומית ביקשה לתפור שמלה עבור טליונת הקטנה.

דפוס משי

• אמא אורבנית

סיפרתי לעופר על איזו מחשבה שעברה לי בראש. הסלוגן "אמא אורבנית לפניך" שיודפס על גבי חולצות ויהיה מעין מחווה לבלוג של חברתי שלומית שנקרא "אמהות אורבנית".

תוך כדי שאנחנו עסוקות בתפירה ובעשייה, עופר הפתיע אותנו וחזר עם גלופות מוכנות עם לוגו "אמא אורבנית" שהדפסנו ע"ג בריסטולים וגופיות.

 

• תפרתי חצאית!

אחרי כ 4-3 שעות הייתי המומה לגלות שתפרתי חצאית דיי לבדי (עם הכוונה צמודה של ענת). הבת שלי שמחה מאוד לקבל משהו שאף אחד אחר לא יכול לקנות. חוץ מזה רק שתדעו שאוברלוק זה מדהים!

חוג תפירה

• למי זה מתאים?

קודם כל מדובר במתנה יפה שאפשר לתת לחברה חובבת יצירה לרגל יום הולדת (או לעצמכם).

ענת ועופר סיפרו לנו על זוג שיצרו ביחד ספסל לגינה (הוא ניגר והיא תפרה). חוץ מזה ניתן להרשם גם לקורסים מתמשכים של תפירה, דפוס משי, פוטושופ, נגרות ועוד שלל תחומים מרתקים.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments