חוזרת לקרוא עם המשקפיים היפים של אופטיקה שפי

כשהייתי בכיתה ג׳ אמא שלי הביאה לי במתנה את הספר ״המצחיקה עם העגילים״. סיימתי את הספר באותו אחר הצהריים ומאז השתנו חיי. הפכתי למכורה ואני חייבת שיהיו לי כמה ספרים מפוזרים בבית ומהם אני קוראת בכל דקה פנויה.

מאז גיל 43, קשה לי לקרוא, אם פעם הייתי מסיימת עמוד בעשר שניות, עכשיו אני צריכה דקה רק כדי למצוא זוית לקריאה נוחה. החלטתי שלא כדאי להמשיך ולסבול במהלך הקריאה וללכת לבדיקת ראייה במקום טוב ואמין.

סניף אופטיקה שפי בחיפה לא ממוקם בקניון, או "על הדרך", מי שמגיע לכאן- מגיע במיוחד. ועדיין הסניף ברחוב מקלף היה עמוס בלקוחות. כאלו שהגיעו במיוחד בשל האמינות והמקצועיות, השם הטוב של המקום.

במהלך בדיקת הראייה שהיתה יסודית ומקצועית, קיבלתי הסברים על הבדיקה ועל המשקפיים. הומלץ לי לקרוא עימם אולם להמשיך להשתמש במחשב בלעדיהם ככל יכולתי.

בניגוד לחנויות אופטיקה אחרות, האופטומטריסטים בשפי לא מתוגמלים על מכירות, אלא על שביעות רצון של הלקוח. מה שלא מעודד אותם למכור לשם המכירה, אלא לשים דגש על צרכי הלקוחות.

מדדתי המון זוגות משקפיים גם לאחר שמצאתי כאלו שמוצאות חן בעיניי. אני תמיד אוהבת לבדוק עוד אפשרויות. אבל לבסוף הייתי מאוד מרוצה ממשקפיים קלאסיות עם קריצה וינטג'ית.

שבריר מציאות

מבחר משקפי שמש גדול ומשגע כל כך לא ראיתי באף מקום. בסגנונות שונים החל מוינטג', רטרו, חתולי, ספורטיבי, קלאסי, אוברסייז, משושה, עגולים, הכל מכל!

התחלתי לצלם ולהתייעץ בווצאפ עם חברה "איך? מתאים לי?".

"תמונה אינה משקפת את המציאות כולה", אמר לי איציק שפי, "תמונה משקפת רק שבריר מתוך המציאות. לכן כל אלו שמעלות תמונה שלהן לפייסבוק או לאינסטגרם כדי להתייעץ האם המשקפיים הולמות אותן, חוטאות לאמת.

הדבר הנכון לעשות זה להגיע עם חברה שאת סומכת על דעתה כדי להתייעץ עימה על זוג המשקפיים ההולמות אותך ואת מימיקות הפנים המשתנות והזוויות המשתנות של פנייך".

חושבים מחוץ למסגרת

באופטיקה שפי חושבים מחוץ לקופסה במטרה להעניק חוויית קניה ושייכות ללקוחות החברה, זה מתבטא בסדרן חניה שעוזר ללקוחות למצוא חניה קרובה, בציורי קיר אומנותיים במבנה האופטיקה ובהפקת אירועים מיוחדים ללקוחות.

הופתעתי לגלות מקום מסחרי שדוגל בגישה של הילל הזקן "מָה שֶׁשָּׂנאוּי עָלֶיךָ לֹא תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרֶךָ", זוֹהִי כָּל הַתּוֹרָה כֻּלָּהּ, וְהַשְּׁאָר פֵּרוּשׁ הוּא – לֵךְ לְמַד."

לאתר של אופטיקה שפי

Comments

comments

Powered by Facebook Comments