חנויות האאוטלט של פמינה | לבני נשים | FEMINA

חזיה טובה חייבת להיות עשויה מהמרכיבים שעשויה חברה טובה- היא צריכה לתמוך בך כל הזמן, להיות בעלת אופי נעים ותמיד להדגיש את תכונותיך הטובות.

הלכתי לחפש חזיה טובה בפמינה עם חברה טובה…

אני מאוד נאמנה לחזיות שלי. אם מצאתי דגם שאני מרוצה ממנו, אחזור לחנות איתו ואומר למוכרת ״כזה ראה וקדש״, כלומר, תביאי לי אותו הדבר בכל הצבעים שיש. שמחתי למצוא ב-  גם חזיות ב- 59 ש"ח, מחיר שבקלות אפשר להתחדש איתו בחזיה לבנה חדשה לחג או ליום כיפור.

מה כבר אפשר לחדש בחזיות? האם כמו באופנה יכולות להיות קולקציות? טרנדים? הפתעות??

שרית, מנהלת רשת חנויות האאוטלט טוענת שכן. יש הרבה התרחשויות ושינויים בתחום ופמינה משתדלים לחוש את הקהל הישראלי ואת הלך הרוח הנושב. היא גם הזכירה לי תקופות של טרנדים שבהם שלטו חזיות עם כתפיות סיליקון שקופות, ריפודי סיליקון ועוד נוסטלגיה…

חזיות פמינה

לאחרונה מותג ההלבשה התחתונה FEMINA פתח חנות בקונספט של חנות אאוטלט בפרמיום סנטר חולון. חנות האאוטלט של פמינה מעוצבת כחנות נעימה ומרווחת והמקום היחיד שתרגישו בו כי מדובר בחנות עודפים- הוא במחירים.

בפמינה מצהירים על מחירי חזיות החל מ- 80 ש"ח, אבל אני מצאתי גם חזיות ב- 59 ש"ח כמו החזיה הלבנה שבמרכז התמונה:

FEMINA

הצבע הכי אהוב ונמכר בחזיות הוא הצבע הלבן, אחריו מגיע הצבע השחור, אחריו צבע הגוף ורק בסוף מגיעים שאר הצבעים.

הצרכן הישראלי, כמה לא מפתיע, שונה לגמרי מהצרכן האירופאי. לקח לאנשים זמן להפתח לתחרה, לריפודים ועוד. לטעמי זה בגלל שהישראלי תמיד יעדיף את הנוחות שלו על פני כל דבר.

לאחרונה בשל דרישה חוזרת מצד הקונות הישראליות, החלה פנינה לייצר גם תחתונים ואפילו מחטבים. הופתעתי לגלות שיש דרישה למחטבים גם בקרב המידות הקטנות כמו xs.

בדי התחתונים נוחים ונעימים ויש בהם קריצה אופנתית. כן, כרגע הם 4 תחתונים במחיר של 109 ש"ח.

החזיה שבחרתי בצבע כחול מיוחד, נעימה ועדינה, ניתן לראות אותה בתמונה בפתיח וגם מקרוב את דוגמת התחרה העדינה והצבע המיוחד, ברקע- הקטלוג המשגע של פמינה.

בלוגרית אופנה

חנויות אאוטלט נוספות של המותג FEMINA :
חנות המפעל ברמת גן, חנויות האאוטלט בחולון, נתניה (ליד איקאה), באר שבע, נצרת ונשר.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments