לבשל עם הסדרה האיטלקית של גיל חובב

כבר שנה שאני שואפת לבריאות ולאיזון, משקיעה פחות זמן אצל הספר ויותר זמן במדיטציה, פחות זמן בבחירת בגדים ויותר זמן בבישול אוכל בריא ואיכותי.

מחבתות וסירים המעניקים ארומה ואיכות הדומה לתוצאה של בישול על גבי אבן החלו להיות מיובאים לאחרונה לארץ על ידי ניוקאסל, תחת השם "הסדרה האיטלקית של גיל חובב".

כלי הסדרה מיוצרים באיטליה והם בעלי ציפוי "אפקט אבן" בריא וייחודי, עשוי ממינרלים טבעיים קשים וללא מתכות מסוכנות לבריאות (ללא ניקל, קדמיום ו- PFOA).

לציפוי האבן 3 יתרונות עיקריים שמצאתי במהלך הבישול:

  1. השפעה מיטיבה על טעם האוכל אם מישהו טעם אוכל שבושל בשיטות מסורתיות (בפרנה, על גבי אבנים  חמות ועוד), הוא בוודאי יבין על מה אני מדברת. ללא ספק, הטעם שונה ומיוחד יותר.
  2. בישול בריא: אפשרות להשתמש עם מעט שמן ואפילו ללא שמן ועדיין האוכל לא נדבק לדפנות הסיר.
  3. ניקוי מהיר של הסיר/ המחבת, ללא צורך לקרצף בלי סוף.

המותג "הסדרה האיטלקית של גיל חובב" פשוט יפהפה. הכלים בצבעי האפור מנוקד, מעוצבים, יוקרתיים ומתאימים לכל סוגי הכיריים, לתנור ולמדיח. מתנה מפנקת ומושלמת לפסח!

ממולאים שהכנתי בסיר מתוך הסדרה האיטלקית של גיל חובב.

שיווק המותג נעשה עד כה רק בסדנאות בישול, בדגש על סדנאות בישול בריא, כך שפודיס וחובבי בישול מכירים ואוהבים את המותג האיכותי. אפשר לראות גם את השף לאון אלקלעי, משתמש בסירי הסדרה האיטלקית בתוכנית הבישול האיטלקי שלו "לאון אל-דנטה".

הפלפלים הממולאים שבישלתי בסיר יצאו מושלמים, בטעם נפלא שרק בישול באבן יכול להעניק, נראה לי שהסיר הזה יתלבש מושלם על חמין, גם מבחינת הטעמים וגם כי זהו סיר שלא נשרף ותענוג לשטוף אותו.

בסדרת האיטלקית תוכלו למצוא סירים ומחבתות בגדלים שונים, המלצה שלי על מתנה איכותית לחגים ובעיקר לפסח.

עוד על הסדרה האיטלקית של גיל חובב

Comments

comments

Powered by Facebook Comments