מה עושים בחמת גדר עם הילדים?

"מה דעתך על אמבטיה ענקית, חמה, שכולנו נכנס לתוכה?" שאלתי את ליאל, הוא שמח וקפץ למעלה- למטה. וזה עוד לפני שסיפרתי לו על פינת הליטוף, פינת החי, מתחם בעלי חיים מתקופת המקרא, חוות התנינים הגדולה בישראל מופעי תוכים ובעיקר על פארק הדייג החדש של חמת גדר, בו אפשר להשכיר חכה ולדוג דגים אותם ניתן לקנות לפי משקל.

בלוגרית מטיילת מסקרת מקומות

בשבילי חמת גדר זה בילוי אידיאלי לחורף, מים תרמו מינרליים עשירים במינרלים חשובים לגוף. תחושת רוגע במים החמים הנעימים, ליהנות מיופי הטבע. אבל בשביל הילדים? מה הם יעשו בחמת גדר? הלכתי לבדוק ולהפיק רשמים ולקחים מחוויית הבילוי בחמת גדר בראי עיניהם של הילדים.

מתחם הדייג

כשאני חיכיתי בתור לתותחי המים שזורמים על הגב ורבצתי ללא מעש באמבטיית ג'קוזי שבה הג'קוזי לא עבד (ככה יותר שקט), ליאל ואלי הלכו למתחם הדייג לנסות לדוג דגים.

הם קיבלו חכה וגרגירי תירס ששימש כפיתיונות (מזל, אני לא חושבת שהבן שלי היה מתמודד עם תולעים…), אבל לא ממש הצליחו לדוג משהו, מסתבר שהדגים בחורף מאוד עצלניים ומסרבים להיתפס, "בקיץ יהיו כאן הרבה דגים ויהיה גם קל יותר לתפוס אותם" אמר להם המדריך.

מתחם הדייג בחמת דגר

קצת ארכיאלוגיה, פינת ליטוף ומופע התוכים

מפארק הדייג הם ביקרו בפינת הליטוף שם פגשו ארנבות, שרקנים ואת עופר הבמבי המתוק. ומשם למופע התוכים המצחיק שבו ראו תוכי רוקד, תוכים מדברים, תוכים מתחרים בניהם בתחרות סחיבת עגלות, היו שם תוכים מאוד מוכשרים שרכבו על אופניים, משאית והתוכי הכי מוכשר- רכב על קורקינט!

תנינים וילדים בחמת גדר

טיול בחמת גדר גילה לנו גם פארק ארכיאולוגי מיוחד עם נקודת תצפית על שם אלי כהן, הצופה על מלון שבו התאכסנו קציני דמשק בבואם לארץ.

הבילוי בחמת גדר מאוד מהנה אבל גם מעייף. עם בריכות המים התרמו-מינרליים, מתחמי הג'קוזי, תותחי המים שזורמים על הגב, אגם בועות ייחודי, מפל שוצף, וכמובן הטיול בין התוכים לפינות הליטוף, חזרנו הביתה עייפים מאוד, אבל עמוסי חוויות.

חמת גדר 6393*, www.hamat-gader.com.

  • הכותבת היתה אורחת המקום.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments