מנרה לודג׳- חופשה משפחתית עם אטרקציות בלי סוף בצוק מנרה

המרפסת במנרההילדים שלי משוגעים על צוק מנרה, ובכלל אנחנו משפחה שאוהבת אטרקציות, אקסטרים ואדרנלין גבוה. כשביקרנו בצוק מנרה בפעם האחרונה, נפגשנו עם משפחה שלנה במתחם חדרי האירוח המחודש של צוק מנרה, המנרה לודג׳. הם עלו וירדו באומגה כמה פעמים לנגד עיננו המשתאות (כלומר המקנאות).

מסתבר שכשאתה אורח במנרה לודג׳, אתה יכול ליהנות מכל המתקנים שתוכל להעמיס בצוק, לעשות טיול רגלי בערב (כי המתקנים נסגרים בחמש), ללכת לישון, לאכול ארוחת בוקר טעימה ולהמשיך באקסטרים שלך למחרת בבוקר.

הילדים קפצו מהתרגשות כשהוזמנו למנרה לודג'. בביתן הקבלה של הלודג', קיבלה את פנינו בחורה חייכנית, נתנה לנו מפתחות, צמיד "הכל כלול" למתקנים והסבר קצר על שעות ארוחת הבוקר. ההסבר היה חייב להיות קצר, כי הילדים כבר שעטו לכיוון הרכבל כשהם מתכננים עם מה להתחיל קודם…

מנרה לודג'

בבוקר יצאנו להליכה רגלית בקיבוץ לכיוון חדר האוכל. את פנינו קיבל חדר אוכל גדול ומואר ובמרכזו אי עמוס בשפע סלטים, שפע ירקות, גבינות, מאפים, ביצים, קורנפלקס, עוגת שיש, מיצים ועמדת קפה ותה.

השף איליה אויסטרך מוביל את ארוחות הבוקר של לודג' מנרה עם דגש על מזון בריא ומותאם לספורטאים, לילדים ונוער.

ארוחת בוקר בריאות במנרה לודג'

הרגשתי שארוחת הבוקר מוגשת לי כשתהליך הכנתה כלל חשיבה על מזון בריאות. מלבד שלל הסלטים והירקות, פעם ראשונה שראיתי סלט קינואה טעים המוגש בארוחת הבוקר של חדרי אירוח, צימרים או מלון כלשהו. כשחושבים על הבריאות שלי, אני מעריכה את זה.

החל מחופשת הקיץ ישיקו בלודג' קונספט של תרמיל ארוחת בוקר ארוזה, עבור מטיילים משכימי קום היוצאים לטיול בשטח או לטיול אופניים. התרמיל יכלול תרמוס קפה, שתיה וכריכים בשילוב כל אבות המזון. אפשרות נוספת היא להזמין את ארוחת הבוקר בארגז לחדר.

החדרים במנרה לודג'

אנחנו התארחנו בחדר מרווח עם יציאה לגינה. בכניסה מטבחון מאובזר במיקרוגל, קומקום חשמלי וכיור, במרכז החדר מיטה זוגית נוחה ובצידה ומולה מיטת ילד. משפחה בת 4 נפשות תתנהל כאן בנוחות. המקלחת גם היא גדולה ומרווחת.

מנרה לודג׳- חופשה משפחתית באקסטרים של צוק מנרה

פעילויות האקסטרים של צוק מנרה, כולם פתוחים ללא תשלום נוסף לאורחי מנרה לודג' והם כוללים עלייה וירידה ברכבל, סנפלינג, מגלשות אומגה, חץ וקשת, קיר טיפוס ורכבת הצוק. מדובר בחופשה משפחתית שמניבה הרבה מאוד חוויות, משהו שישאיר אצל הילדים זיכרון מיוחד, אז אל תשכחו להצטייד גם במצלמה בנוסף לאייפון טעון.

צילמתי וערכתי עבורכם סרטון יוטיוב גדוש באטרקציות האתגריות של צוק מנרה-

חופשת הקיץ היא זמן מושלם לבלות בצוק מנרה, בראש הצוק נושבת רוח נעימה ומקררת והחום פחות מורגש.

המלצה שלי- תתחילו עם הסנפלינג. הסנפלינג דורש התארגנות, הלבשת רתמות והדרכה קצרה, כך תוודאו שהספקתם, שאר הפעילויות נסגרות בשעה 16:00. רכבת הצוק יוצאת כל שעה החל מ- 10:30, 11:30 וכך הלאה, כך שהרכבת האחרונה יוצאת בשעה 15:30. בכל מקרה אפשרי להתעדכן עם העובדים ברכבל לגבי השעות.

עוד על צוק מנרה תוכלו לקרוא בפוסט צוק מנרה- משפחה באקסטרים.

רכבל צוק מנרה

מנרה לודג' טלפון: 046908209 לכניסה לאתר האינטרנט של מנרה לודג'

הבלוגרית היתה אורחת המקום.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments