מסדרת ארונות ומנקה מחשבות

אני מאמינה שסדר בארון משפיע על החשיבה ומשרה סדר בחיים ובנפש, חוץ מזה שהרבה יותר קל למצוא את הבגד שרצית כשהכל מסודר לפי קטגוריות: פיג'מות בנפרד, ג'ינסים בנפרד, מכנסי בד בנפרד, חולצות פשוטות ליציאה למכולת, חולצות ייצוגיות יותר לעבודה וכו'.

אצלי אין סנטימנטים. בגד שלא לבשתי במשך העונה הקודמת, בטוח שלא אלבש גם בעונה הזאת. בגד כזה נמסר הלאה ללא חרטה. הסוד לארון מסודר הוא ארון עם מעט בגדים אהובים. הרבה בגדים יוצרים "מסך ערפל" ומונעים מאיתנו לראות את הבגדים שאנחנו באמת רוצים ללבוש.

כך הורדתי את בגדי הקיץ שלי בשמחה מהמדף העליון בארון, כיבסתי וגיהצתי אותם, תוך כדי שאני מזמזמת לי בקול "איזה יופי, המון בגדים יפים", הכנסתי אותם מקופלים בקפידה לארון. חוץ מזה שהארון חשוך ואני צריכה פנס כדי לנווט בים החולצות השחורות, הייתי שרויה לי בחלום הולי הובי מקסים, עד שיום אחד הפציעה השמש והגיע זמנם של הבגדים הקצרים.

אז הוצאתי חולצה אחת שנמתחה לי סביב הבטן, מממממ…לא, חשבתי ומדדתי חולצה שניה, לבנה עם וולן כזה מקדימה "מה חשבתי לעצמי כשקניתי אותה!" נמלטה צעקה מפי "שאני שודדת ים?!" אוף, כאחרונת המתבגרות לא נותר לי אלא לומר "אמא, אין לי מה ללבוששששש!!!"

עשיתי סיבוב שופינג עם אימי ו… כלום לא מצא חן בעיניי. למעשה כן מצאה חן בעניי חולצה מהוניגמן בצבע כתום- אפרסקי משגע עם הדפסים עדינים בלבן. אבל אמא שלי קטלה אותה ובכך הוציאה לי את החשק מהחולצה, בדיוק כמו מכל דבר שאמא שלי מעירה עליו (אם הייתם יודעים כמה מחזרים עפו בגלל ההערות שלה בתקופת רווקותי…). חולצה שנייה שראיתי נראתה לי מוכרת. מסתבר שיש לי כבר חולצה כזו מעונה קודמת, בדיוק מאותו הבד (תחרה שחורה עם נקודות עדינות) רק של קסטרו והיא מונחת לה בבטח בארון השני, ששכחתי ממנו, זה שיש בו שורה ארוכה של בגדי קיץ ע"ג קולבים. רגע, יש לי שם המון בגדים יפים…

לילך דה-פז

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

  1. PointOfFashion

    9 במאי 2012 at 8:23

    הלוואי שלא היו לי סנטימנטים לבגדים… אני מסוגלת לשמור בגד למשך שנים סתם כי לבשתי אותו באירוע מיוחד בחיים שלי ו/או שהוא מזכיר לי מישהו או משהו.

    1. לילך

      9 במאי 2012 at 18:24

      גם גיסתי כזאת ולא רק בבגדים… יש לה ים של ניירת שהיא לא מוכנה לזרוק ומחברות מכיתה א' שהיא שומרת (!)

    2. עדי

      1 בנובמבר 2012 at 12:12

      אשמח לעזור לכן. אני משדרגת וממחזרת בגדים ותכשיטים. ז"א כל בגד או אביזר יכול לעבור
      בעזרתי לשימושי, אופנתי, ומקורי. ( אצלך בבית )
      עדי 054-4796647

      1. לילך

        1 בנובמבר 2012 at 12:29

        רעיון מקסים! לפעמים ע"י קיצור שמלה או הוספה של פריט הבגד עובר ריענון.

  2. מיכל

    9 במאי 2012 at 17:39

    אוי אני מתביישת אפילו להגיד כמה בגדים יש לי בארון כי אני לא מסוגלת להפטר מהם. הם נכנסו לשקיות ואקום ומחכים שיום אחד יתחשק לי להוציא אותם…
    אבל קצת מצחיק הקטע הזה שלא זכרת את החולצה שקנית. זה עוד לא קרה לי.

    1. לילך

      9 במאי 2012 at 18:22

      תקראי לי אני אעזור לך 🙂
      אגב, זה קורה לי המון שאני שוכחת שיש לי בגדים בתלייה ובעוד מקומות…

  3. יפעת

    7 ביוני 2012 at 9:32

    לצערי הארון שלי סובל מחוסר אירגון … ובאמת הגיע הזמן שאשקיע בו קצת ואכין אותו לקיץ שהגיע

    1. לילך

      7 ביוני 2012 at 9:44

      אמנם זה סיפור שיכול לקחת יום שלם, אבל בסופו של דבר את תהני מפירות ההשקעה בכל יום כשתשלפי במהירות את הבגדים. בהצלחה!

Comments are closed.