מסעדת בלקסטון ~ מסעדת שף כשרה ~ BLACKSTONE Bistro & Lounge

קוקטיילים טעימים בבלקסטוןלהיות בלוגרית זה לחשוף חלקים מעצמך, מהאישיות שלך, תמונות שלך, מחשבות ואהבות שלך. זה להיות פעילה גם בקבוצות בלוגרים הכי סגורות שיש, זה לדעת לחפור וגם קצת כמו כורה פחם, את חוצבת. אחת לכמה חודשים, כל החפירות הללו מניבות יהלום.

יהלום בהגדרה שלי הוא מקום שאהבתי בו הכל. את עיצוב המקום, את הטעמים וכמובן את השירות.

מסעדת בלקסטון ממוקמת בקומה הראשונה של מלון אינדיגו, אמנם פירוש שמה הוא אבן שחורה, אבל תאמינו לי, מדובר ביהלום ללא כל ספק.

מלון אינדיגו הוא מלון בוטיק הנמצא במרכז העסקים של תל אביב- רמת גן. מלבד בעלי עסקים שהגיעו לארוחת צהריים, בילו במקום גם זוגות שבאו להתפנק מיום ספא כשחבילת הספא כוללת ארוחת בוקר או צהריים במסעדת בלקסטון (תבחרו בצהריים!).

מסעדת בלקסטון במלון אינדיגו

"BLACKSTONE Bistro & Lounge" מגישה תפריט כשר ויצירתי בניצוחו של השף קובי עבד ומציעה מנות בשרים בניחוח צרפתי עם נגיעות ים-תיכוניות מקומיות.

בערב האווירה משתנה והופכת ליותר רומנטית עם נרות על השולחנות, יינות משובחים, משקאות איכותיים, בירות מהחבית וקוקטיילים מפנקים פרי יצירתו של המיקסולוג מוש בודניק. יש גם Happy Hour בימים א'-ה' בין השעות 16:00-19:00.

בצהריים יש תפריט עסקיות. עסקית בסיסית הכוללת מנה ראשונה ומנה עיקרית לבחירה ב- 98 ₪ ועסקית עם מנות ראשונות ועיקריות יותר יקרות ב- 149 ₪. יש תוספת תשלום על מנות ספיישל וגם על קינוח ומשקאות. כל עסקית מלווה עם לחם ארטיזן ומטבלים כקציפת חציל, טחינה ועגבניות בשמן זית.

בלקסטון מנות פתיחה

אני ביקשתי קוקטייל על בסיס לימוני. קיבלתי קוקטייל מעלף, בתחילה טיפה חמצמץ ובסופו מתוק. עם שילוב של מרווה, נענע, מעט יסמין ולימון על בסיס ג'ין.

פתחתי עם סלט אייסברג וארטישוק צלוי עם רוטב וויניגרט. סלט חסה עם פקאן סיני, קוביות סלק וקוטב מתקתק. סלט טעים וקליל. הארטישוק היה טרי ומעודן.

טרטר טונה אדומה על קרפצ'יו סלק ואיולי וואסבי.

אחי, שאותו סחבתי איתי באמצע יום עבודה, שתה קוקטייל סמוק אפריקוט. קוקטייל המבוסס על ויסקי מעושן עם אגסים, ג'ינג'ר תאילנדי וארומה של קינמון.

הוא פתח עם טרטר טונה אדומה על קרפצ'יו סלק ואיולי וואסבי. מנה מומלצת מאוד.

כבד אווז על ריבת תפוחים ויין במסעדת בלאקסטון

מכיוון שמדובר במטבח צרפתי עם נגיעות ים תיכוניות, הייתי פשוט חייבת לטעום את המנה הכי צרפתית שיש- כבד אווז על ריבת תפוחים ויין. אם יש גן עדן, אז הוא נמצא כאן, בין הביס הראשון והשני מהכבד אווז של בלאקסטון ביסטרו.

פיסות נדיבות של כבד אווז, מונחות על גבי ברוסקטה, מתיקות וסלק.

נתח קצבים מלווה באנטיפסטי וצ'ימיצ'ורי.

אחי הזמין את מנת הספיישל- נתח קצבים מלווה באנטיפסטי וצ'ימיצ'ורי. הגיע סטייק עסיסי עשוי בדיוק וטעים מאוד.

טארט טאטן אגס ביין

לקינוח הזמנו טארט טאטן אגס ביין, מעין פאי אגסים פריך שלצידו גלידת וניל חלומית וסיגר פיצוחים וקינמון ברוטב קאנדו- למי שחיפש את הנגיעות הים תיכוניות, אפשר להפסיק לחפש. מדובר בסיגר מלא בפיצוחים ועטוף ברוטב מי סוכר ולימון. טעים ומתפוצץ בפה. עם כוס תה נענע לצידו, פשוט שלמות.

סיגר פיצוחים טעים

שרות טוב במסעדה זה שרות שנותן לך מה שאתה צריך עוד לפני שאתה עצמך מבקש. ככה התנהל השירות במסעדת בלקסטון. בלי שהרגשתי- הדברים הגיעו בקצב הנכון. לא הייתי צריכה לחפש אף מלצר, הם היו שם. תמיד שניה אחת לפניי.

BLACKSTONE Bistro & Lounge

בסוף הארוחה לקחה אותי מנהלת המשמרת הלבבית, סיגלית לביאב, לסיבוב על הגג. באביב ובקיץ מתקיימים כאן אירועי בוטיק ליד הבריכה או במסעדה שבקומה מעל. אחרי ארוחה מעולה, חברה טובה ונוף משגע, אני מרגישה במנהטן, אני על גג העולם.

מקום כזה אני משתפת בתענוג גדול כדי שעוד אנשים יהנו ממנו. אה, כן. להיות בלוגרית פירושו לשתף.

מסעדת בלקסטון מלון אינדיגו ת"א, רחוב אהליהב 5, מתחם הבורסה, רמת גן טלפון: 03-9900033

Comments

comments

Powered by Facebook Comments