עקרונות הלבוש על פי גאלה

כיצד ניתן להתלבש בכל יום בצורה ספונטנית ללא כל מאמץ מיוחד ולהראות טוב?

גאלה1

בשבוע שעבר השתתפתי בסדנת סטיילינג לנשים "שיק בצ'יק". בסדנה פשוטה ללא כל גינונים מיותרים עם פרטי לבוש שנמצאים אצלנו בבית, בלי פנטזיות על מעצבי על ודוגמניות דקות גזרה, הציגה יועצת האופנה, גאלה רחמילביץ' את האפשרויות העומדות לרשותנו בלבוש היום יומי. בניגוד לעצות מגוחכות שאנו שומעים כל תחילת עונה מסטייליסטיות שלא מחוברות למציאות, גאלה מבינה בגוף הנשי האמיתי וחושבת באופן מעמיק על מה מתאים לכל אחת, בכל מידה, כדי לטשטש "פגמים" שאנו רואים בעצמנו (ולא תמיד אחרים רואים).

נקודות למחשבה בהמלצת גאלה:

בטן בולטת

אם יש לך בטן שאת רוצה להסתיר, כדאי שתתרחקי משמלות או חולצות מעטפה שרק מבליטות את הבטן. כך גם חולצות קצרות (המסתיימות בבטן)  הבגד לא חייב להיות רחב ובמידה ויש בו הדפס עדיף שיהיה בחלק העליון ולא על הבטן כדי שימשוך את המבט כלפי מעלה.

גם החיתוך של המכנס והחולצה לא יעלה על הבטן מפני שעלינו להפנות את תשומת הלב של המתבונן לאזור שאנו רוצים להבליט. תכשיט ארוך ולא צמוד ומחשוף עמוק יעניק לנו אשליה של גוף ארוך יותר וצר יותר (דרך אגב חולצות גולף לא מומלצות לנשים עם בטן בולטת).

גאלה בפעולה

אגן הים התיכון

בעלת ישבן רחב או כתפיים רחבות תידרש לתת את דעתה למשחק בגדים כדי ליצור פרופורציה של גוף 90-60-90 ולהצר את האגן. יש להקפיד שקו התפר בכתפיים יהיה על הכתפיים עצמם כדי להצר כתפיים רחבות ולהקטין את הישבן אל תיכנעו לטרנדים מדגישה גאלה בישבן רחב קנו מכנסיים עם גזרה גבוהה ועוטפת עם כיסים שיושבים בדיוק בלחי הישבן ולא נופלים. על החולצה להגיע עד אמצע הישבן כדי "להקטינו". פסים וחיתוכים לא מתאימים לישבן גדול או רחב וכמובן לא מכנסי סקיני שאומנם אופנתיות אבל לא מתאימות לבעלות ישבן גדול או רחב.

באופן כללי

שמלות ערב לכל גיזרה צריכות לעטוף את הגוף לרדת לצדדים בצורת A  שמלה ישרה עוטפת את הישבן ומצמידה אותו. מטשטשת את הבטן התחתונה אגן והישבן.

תמיכה טובה

הכי חשוב: מה שמתחת לבגדים! חזייה טובה חייבים למדוד ולהשקיע במיוחד לבעלות חזה גדול. החזייה צריכה לשבת על הגוף ישר בגובה החזה, השד בתוך כוס החזייה במלואו והחיבור באמצע לא חזק מדי ולא רופף.

עצות מועילות נוספות ללבוש יום יומי, נכון, נוח ומחמיא ניתן למצוא גם באתר של גאלה וגם לשמוע בסדנאות שהיא מעבירה שיכולות ליצוק תוכן מהנה למסיבת רווקות, ערבי נשים ומעגלי נשים.

מילה שלי- תאהבו את עצמכן ואם יש משהו שלא מומלץ אבל אתן אוהבות אותו- לכו על זה! כי בסופו של דבר הכל אנרגיות והאנרגיות שאיתן את באה יעברו את מחסום כל בגד שיעטוף אותך.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

  1. קארין

    30 במאי 2013 at 12:24

    תודה רבה על הטיפים!
    אני מאד אוהבת שמלות בגזרת A.

    1. לילך

      30 במאי 2013 at 15:06

      הקרדיט כולו של גאלה 🙂
      אנחנו רק הצינור…

  2. מוריה יורגראו

    30 במאי 2013 at 12:48

    לצערי רוב הסטייליסטיות באמת לא מחוברות כל כך למציאות וכמה שזה חשוב לא להיכנע לטרנדים …

    1. לילך

      30 במאי 2013 at 15:07

      חשוב ביותר!! לפעמים זה נראה ממש מגוחך,
      טייץ עם פסים בשחור- לבן ועוד דברים מזעזעים
      שמתאימים יותר כפיג'מה…

Comments are closed.