צוק מנרה | משפחה באקסטרים | סנפלינג, אומגה, רכבל ומה לא…

הרכבלהחיסרון בלהיות משפחה מטיילת הוא שכבר ממש קשה להפתיע את הילדים שלנו. בעיקר את הגדולה שכבר חוותה הכל והכל "כל כך ילדותי…"

אפשר לומר שבצוק מנרה הצליחו להפתיע אותה עם פעילויות הכי שבאקסטרים ועם חוויות הכי מטריפות והכל במקום אחד (אבל לחלוטין לא באותו גובה…)

אם היו מגיעים אליי משפחה או חברים, תיירים מחו"ל, זה המקום שאליו הייתי לוקחת אותם. לנשום את האוויר ואת הנוף המדהים של הגליל העליון ולעלות להם את הדופק עם פעילויות אתגריות תוצרת הארץ.

צוק מנרה

צוק מנרה- שלוש שכבות של קצפת אתגרית!

צוק מנרה מחולק כך שבתחתית הצוק יש את הקופות, מגלשות ההרים, טרמפולינות ופעילויות מתחלפות. באמצע הצוק יש את האומגה, הסנפלינג וקיר הטיפוס. למעלה יש נוף מדהים, פיינטבול מים, מיני גולף, תצפית וסיור ברכבת הצוק שמטיילת סביב קיבוץ מנרה.

אומגה בצוק מנרה

התחלנו עם המגלשות (לא לבעלי לב חלש), ולאחר מכן עלינו ברכבל לראש הצוק, שם סיירנו ברכבת סובבת הקיבוץ. בקומה האמצעית של הצוק הילדים ירדו באומגה (ואני הייתי עסוקה בלהתפלל), בסיום האומגה ממתין ג'יפ לגולשים כדי לקחת אותם בחזרה ("אמא, עשינו גם טיול ג'יפים בדרך…")

הפעילויות של צוק מנרה

לסנפלינג כבר שלחתי אותם עם אבא שלהם כי ידעתי שאני מסוגלת להכנס להיסטרייה ולהרוס להם את כל הכיף…

ניתן לשכור בקופות הצוק מצלמת אקסטרים GoPro ולצלם את החוויות. אני הגעתי עם מצלמת גו פרו פרטית ומזמינה אתכם לעלות את הדופק בסרטון היוטיוב שערכתי. תחזיקו חזק!

קצת על רכבת הצוק-

אם הגעתם בחבורה שיש בה כמה פחדנים כמוני. רכבת הצוק היא הפתרון לאנשים אלו. בזמן ששאר החבר'ה מטפסים על הרים (או ליתר דיוק- גולשים מהם), טסים במגלשות או עפים בטרמפולינות, אני שמחתי לנסוע לאיטי, להינות מנוף מרהיב, לתצפת על חיילי האו"ם ולשמוע על הקיבוץ אנקדוטות משעשעות.

רכבת קיבוץ מנרה

חשוב לציין שממש קר בצור מנרה (בעיקר בראש הצוק) ורצוי להצטייד בביגוד חם.

בלוגרית טיולים

אחרי שאני מבקרת במקומות כמו צוק מנרה, אני מרגישה שיש לנו הכל בארץ, יותר טוב, יותר מקצועי והרבה יותר כיף.

  • הכותבת היתה אורחת המקום.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

  1. maillots de foot

    31 באוגוסט 2016 at 14:31

    Awsome site! I am loving it!! Will come back again. I am taking your feeds also.

Comments are closed.