שמלה שחורה קטנה LBD

השתתפתי לא מזמן במפגש בלוגריות מעצים ומחזק. במפגש פגשתי חברות ותיקות וגם כאלו שהיו עד אותו היום וירטואליות עבורי (ואני עבורן…), הנשים שהשתתפו היו מתוקות ומרתקות. היה כיף לשמוע על כל אחת, לצחוק ולהעביר חוויות וגם כמה קטעים הזויים שקרו לכל אחת מאיתנו בעקבות הבלוג.

למפגש לבשתי שמלה שחורה קטנה, מחווה ל- Little black dress, שקניתי מקסטרו (ב-250 ש"ח אם אני זוכרת נכון). המידה שרשומה על הטיקט היא 44 (ניתן להספיד את ה- Little כבר עכשיו) את התמונה מימין חברתי אינה צילמה כשאני משתדלת שלא להתפקע לה שם מצחוק על כל הוראות הבימוי שהיא הרעיפה עליי. טוב, לא ממש הצלחתי…

שמלה שחורה קטנה 2

אני מאופרת בשפתון בגוון Feed the Senses של מאק, בצלליות של בובי בראון ובמסקרה VEFC "בייבי דול" של YVES SAINT LAURENT שצורפה לקופסת הגלוסיבוקס האחרונה. 

התלבטתי מה לצרף לשמלה כי האפשרויות הן רבות. חשבתי גם דווקא על תיק לבן, ליצור ניגוד מעניין, בגיזרת הנעליים האפשרויות היו רבות, לבסוף החלטתי על גרסת המנומר. טקסטורה מנומרת אני אוהבת במינונים קטנים מאוד, זה יכול להיות צעיף, נעלי בובה או סיכה קטנה. בקסטרו מדדתי שמלה מנומרת סתם בשביל הקטע, אוי, זה נראה נורא… חשבתי לצלם את התוצאה בשביל הצחוקים, אבל זה מביך מדיי אפילו עבורי.

אביזרים לליטל בלק דרס

נעלי בובה- זארה, ארנק- ממגנוליה ושרשרת מ-SOHO שקיבלתי במתנה מגיסי וגיסתי לראש השנה האחרון (האחים של אלי מפנקים…).

שמלה שחורה קטנה 1

את אותה השמלה לבשתי גם כשהתארחתי עם בעלי בכנען וילאג' אחרי כל הלמברוסקו והבריכה בקושי נתתי לו לצלם אותי, הייתי ממש לפני ארוחת הערב וכמעט אכלתי את הקיר. כן, ככה אני נראית כשאני רעבה…

  • הבגדים והאקססוריז מארוני הפרטי.

לא רוצה לפספס אף פוסט?

הצטרפ/י לרשימת התפוצה  שלנו בדף הבית בצד שמאל למעלה או חבב/י את דף הפייסבוק שלנו

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

  1. KARIN1010

    29 בספטמבר 2013 at 17:47

    מהממת!
    יפה – גם מבפנים – וגם מבחוץ!

    1. לילך

      29 בספטמבר 2013 at 20:05

      תודה! קארין היקרה ♥ גם את נפלאה!

Comments are closed.