תכשיטי המרפא של ברברה רז

אם היו מציעים לי תכשיט קמע שיפתח לי חסימות, ירפא ויגן עליי, יעלה לי את התדר כך שהיכולת האינטואיטיבית שלי תגדל, סביר להניח שהייתי שמחה לקבל כזו מתנה ולענוד תכשיט כזה.

התכשיטים של ברברה רז, אמנית ומטפלת הוליסטית הינם כאלו.

התכשיטים של ברברה רז

ברברה יצרה את ליין תכשיטי B Orgon המבוססים על הידע והטכנולוגיה של המדען ד"ר וילהלם רייך. בטכנולוגיה זו משולבים רסיסי מתכות וקריסטלים המאפשרים הולכה אנרגטית והפיכת אנרגיות שונות לאנרגיית החיים והריפוי- היא אנרגיית האורגון.

התכשיט של ברברה הגיע אליי לסקירה בבוקרו של יום מאוד טעון אנרגטית עבורי. התכשיט הגיע ביחד עם ברכה אישית מרגשת מברברה. ראיתי בזה סימן, שנשלחה לי עזרה מהיקום. בערב של אותו היום נשבר לי המסך של האייפון. למרבה הפלא שמחתי. הרגשתי הקלה. כאילו שבאותה מידה שאפשר לתקן מסך שבור, יהיה אפשרי לתקן גם את מה ששבור אצלי.

תכשיטי מרפא של ברברה רז

ככל שהעולם הולך ונעשה יותר טכנולוגי, אנחנו חשופים יותר לקרינה שלילית, רדיואקטיביות ולמכשירים זוללי אנרגיות (לי אישית אין מיקרוגל בבית ומעולם לא היה, כחלק מחשיבה ירוקה. ראה זה פלא הצלחתי לגדל ילדים ללא מיקרוגל).

ד"ר וילהלם רייך חקר וגילה ב- 1950 שאחת הדרכים לגונן עלינו ועל סביבתנו היא "האורגונייט". ד"ר רייך מצא שהאורגונייט מגן מקרינה ואנרגיה מזיקה, מחזק את ההילה של הגוף, מחזק את מערכת החיסון, מטהר מטענים רגשיים שליליים ובעל השפעה חיובית על הבריאות הגופנית והנפשית.

תכשיט בטכנטלוגיית האורגון

ניסיתי את התכשיט עם כמה הופעות שונות והוא השתלב יפה עם חולצות פשוטות יומיומיות וגם עם מראה ערב. אבל עם חולצת ג'ינס (תוכלו לראות בתמונה למעלה) הוא היה הכי אהוב עליי. לדעתי גם עם שמלת בוהו שיק לבנה הוא יהיה מושלם.

הרגשתי בהשפעה חיובית של התכשיט עליי ואפילו סירבתי להסיר אותו ממני לפני השינה. לרגע עברה בי מחשבה שאולי זה איזו נבואה המגשימה את עצמה. מעין סוג של אפקט פלצבו. ניערתי ממני את המחשבה, שהרי גם אם מדובר באפקט פלצבו, התכשיט שיקי ומיוחד וההרגשה כשעונדים אותו היא שיש איזו אנרגיה המלווה אותך. שמישהו חשב עליך כשיצר את היופי הזה. וזה בעצם נותן את הכל.

לאתר של ברברה רז – תכשיטי B Orgon

כאן כל לייק מתקבל באהבה 
חבבו את דף הפייסבוק של חפש את האישה

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

  1. ללין קרלו

    14 בדצמבר 2015 at 10:56

    ניתן להוסיף תליוני מיקרוני קטנים ואו חרוזים מעוצבים כל להעשיר את סביבת התליון

Comments are closed.