משנתו של ד"ר ראול רודריגז

תפאורה הולמת. מסעדת River Side

כמה פעמים בחיים יוצא לכם לפגוש אדם מרתק?

לפני כשבוע היה לי את הזכות להיפגש עם אדם כזה. נפגשתי עם ד"ר ראול רודריגז, במהלך השקה של מוצריו לקהל הרחב (עד היום את ליין המוצרים הרחב שלו היה ניתן להשיג רק בקליניקה שלו ובקליניקות פרטיות מובחרות). ההשקה התקיימה במסעדת River Side בתל-אביב וכללה הרצאה מעניינת במהלכה הסביר ד"ר רודריגז כי האדם מורכב מ- 90% חיידקים ו- 10% בלבד ד.נ.א. למעשה החיידקים שולטים ומשפיעים על חיינו בהרבה מובנים שאנחנו לא משערים אפילו. (עוד על כיצד החיידקים משפיעים על חיינו כאן).

ד"ר רודריגז

ד"ר רודריגז טוען שמקורן של מחלות רבות ב- 2 תחומים:

דיסביוזיס או מה שנקרא בפיו "שכונת מצוקה"- אנטיביוטיקה, סוכר ועוד היוצרים תמהיל של אוכלוסיית מעיים לקויה במערכת העיכול.

תסמונת מטבולית- מאז המהפיכה החקלאית והפיכת המזון לזמין וניתן לאגירה התרחקנו מתזונה שעיקרה סיבים, עלים, גבעולים, שורשים ואגוזים שניזונו מהם אבותינו. שפע המזון הזמין לנו כיום מעודד יצירת סוכרים, פרופיל שומנים, לחץ דם ועוד.

אם פותרים את 2 הבעיות הללו, מוחקים את הסיבות לתחלואה. אכילה בריאה, שיקום פלורת המעיים וחזרה לתפריט מאוזן יספקו חיים בריאים.

ד"ר רודריגז המליץ לנו להפסיק לאכול טונה, מכיוון שדג זה מוצף בכספית. לחברתי שסובלת מתת-פעילות של בלוטת התריס הוא הציע לבצע בדיקה של נוגדנים לבלוטה. ואם אין נוגדנים כאלו, אז ניתן לפתור את המחסור ביוד ע"י תזונה עשירה ביוד כמו אצות. ובאופן כללי הוא מדגיש בשיטת הטיפול שלו את חשיבותה הרבה של תזונה נכונה, בשילוב תוספי תזונה טבעיים.

4 המוצרים שהושקו לפארמים ולבתי המרקחת הם: כמוסות אסתקסנתין- נוגדי החמצון, Probiotic Support פרוביוטיקה, Total Defense  תערובת שמן אורגנו, זרעי דלעת ושמן זית, ו- Chlorenergy טבליות מזון העל- כלורלה.

עוד על המוצרים ניתן לקרוא כאן

קיבלתי להתנסות את כמוסות האסתקסנתין. גופנו מקבל את הסופר נוגד חמצון הזה, על ידי אכילת סלמון (2 ק"ג) או אכילת אצה נדירה. אחת מהתכונות המייחדות את האסתקסנתין הינה השפעתו על המוח והראיה וזאת הודות ליכולת המעבר של החומר את מחסום דם מוח – BBB. לאחר שבועיים של שימוש בכמוסת האסתקסנתין הרגשתי שינוי קטן (פסיכולוגי?) בעור הפנים, אבל הכי מוזר גיליתי שהכמוסה הזו מפיגה לי את כאבי הראש (בטוח שזאת לא המטרה שלה). לרשום לעצמי לשאול את הד"ר על כך.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

  1. קארין

    6 ביוני 2012 at 9:51

    נכנסתי לאתר שלו, כל המידע שם מרתק…
    מחכה לעידכונים על השפעת התוספים…

    1. לילך

      6 ביוני 2012 at 10:59

      היי קארין, כן, יש באתר שלו כתבות מאוד מעניינות. טוב שהזכרת לי לקחת את התוסף, כמעט ושכחתי 🙂

Comments are closed.