מתכוננים לפורים בתחפושות, איפור ורעשנים

הוזמנתי השבוע להשקת קו מוצרי איפור הילדים של פנינה רוזנבלום ולתצוגת אופנה של קו התחפושות של יובל כספין ברשת "כפר השעשועים". ההשקה התקיימה במסעדת 9BAR במתחם התחנה.

במקרה פגשתי שם נסיכה אמיתית, הייתי חייבת לעשות איזה קסם פוטושופ קטן ולהחזיר אותה ליער הפיות הקסום אליו היא שייכת.

נסיכה מהאגדות

פנינה רוזנבלום הפיעה מולנו, דקת גיזרה, עם מגפיים שחורות, מכנסי עור בצבע חום, ציפורניים אדומות, תוחם שפתיים ובלונד לוהט.

היא דיברה על חשיבות חינוך הילדות למודעות ליופי (?!?) ועל התכנון העתידי להרחבת ליין האיפור לילדות לעוד תחומים כמו בישום, קרם גוף וכדומה. רוזנבלום סיכמה במילים "בשבילי לעשות זה כיף".

יובל כספין עם מגפיים אפורות, בלייזר שחור ושרשרת שלא ברור היכן היא מתחילה אבל בוודאות היא נגמרת בכיס (!?!) סיפר סיפור חמוד על אחייניתו שניגשה לסלון כלות בתחנה מרכזית בעפולה וביקשה כזאת שמלה לפורים (היות ואני גרה בעפולה, אני חייבת לציין שאין סלון כלות בתחנה המרכזית בעפולה וגם לא היה ב- 10 השנים האחרונות).

תחפושות כפר השעשועים

הקולקציה החדשה של המעצב יובל כספין שואבת את השראתה מעולמות שונים: עולם הנסיכות והפיות, עולם הריקודים הסלוניים, ליצנים ואנשי קרקס והפיראטים של אי המטמון. ניכרת מחשבה בכל פרט ושילובי הצבעים בתחפושות. מה גם שניתן מענה לבנות הנוער שמחפשות תחפושת מיוחדת וגם למבוגרים שנוהגים ללכת למסיבות פורים (אל תסתכלו עליי… שכחתם שאני עפולאית?!) תחפושת כזו ייחודית שווה לקנות גם בגלל שאולי בשנה הבאה לא ייצרו דגם זהה.

לשמחתי עמדו לידי שני מנהלים של כפר השעשועים וכך יכולתי להשלים פרטים. לדוגמא, בגלל כל הייחוד של התחפושות והמיתוג שלהן, הסקתי שגם המחיר יהיה בהתאם, "בטח מדובר בתחפושות יקרות…" שאלתי, "דווקא לא, התמחור שלהם נע סביב ה- 150 ש"ח לתחפושת."

"רגע," שאלתי שוב, "התחפושת המתוקה עם הסוכריה הענקית שהילדה מחזיקה, הסוכריה מגיעה בתוך התחפושת, או שצריך לקנות אותה בנפרד?"

"לא, היא חלק מהתחפושת וכלולה במחיר."

טוב, אם הסוכריה בפנים, אני רגועה.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

  1. קארין - מעריצה שלך!

    17 בינואר 2013 at 14:59

    מקסים!
    ממש לא יקר!!
    איזה כיף להתחפש!!! בכל גיל!!!

    1. לילך

      17 בינואר 2013 at 16:47

      תודה קארין, אין עליך 🙂
      להתחפש זה כיף וגם פורים זה כיף!!!

      1. קארין

        13 בפברואר 2013 at 11:07

        יומולדתי היא בפורים – אני חולה על החג הזה!!

Comments are closed.