כנען וילאג'

היישוב הקהילתי חד נס, צופה על נופי הכנרת. על צלע ההר, בסוף שורת צימרים, נמצא הדובדבן- כנען וילאג'.

כשהוזמנתי להתארח ב- Cnaan village ולכתוב על המקום, לא תיארתי לעצמי שהמקום יפה וקסום כל כך ואז נזכרתי שבתוך תוכי ביקשתי מאלוהים שישלח לי מקום כזה, מקום מיוחד, מוקף מים ושלווה. תודה לאל ותודה לענת שהתקשרה בדיוק בזמן.

בכנען וילאג' ישנן חמש סוויטות, כשבכל אחת מהן יש ג'קוזי עגול ענק, מכונת קפה, קמין שנדלק בחורף, טלוויזיה שיכולה להסתובב כך שניתן לצפות בה גם מתוך הג'קוזי, פינוקים ונשנושים כמו בקבוק יין קטן, עוגיות, בקבוקי שתיה קלה וחלב (במקרר) מצפים לאורחים ללא תוספת תשלום ואינטרנט אלחוטי (Wifi) זמין מכל מקום בחדר ובמתחם כולו (חשוב לתמונות באינסטגרם ובפייס…)

לקונדישינר על בסיס מינרלים מים המלח שחיכה לי באמבטיה לצד השמפו, לסבון ולקרם הגוף היה ריח מעלף, בכלל כל הדברים הנלווים בסוויטה הם ברמה גבוהה ונבחרים בקפידה ע"י ענת כנען, החל בחלוקים העשויים פיקה ועד לנרות הרומנטיים שמעל לקמין.

ארוחת הבוקר מוגשת בין השעות 9:00-11:00 ליד הבריכה. הארוחה טעימה ונעשית במקום. קפה, מיץ טרי, יוגורט עם פירות וקורנפלקס מעל, סלט בריא, שלל גבינות, וחביתה בהתאם לבחירה שלנו והכל מוגש עם חיוך כמו כל הדברים כאן 🙂

בלובי ניתן להשאיל סרט DVD או לבחור ספר מהספרייה וגם להתכבד בלמברוסקו צונן, עוגה תוצרת בית מעולה שנאפית במקום ומוגשת לאורך כל שעות היום לצד עוגיות וקפה אספרסו, הפוך או תה בסוגים שונים.

הבריכה

במתחם הספא נהניתי מטיפול מפנק ונפלא. כשהמטפלת הגיעה לשיער שלי כמעט וגרגרתי מרוב הנאה. ניתן כמובן להגיע למקום ליום כיף ללא לינה, לגנוב בוקר של פינוקים, מסאג'ים, ג'קוזי וסאונה.

הבריכה נעימה ומעוצבת יפה. חוויה נפלאה חיכתה לנו כשחזרנו לצימר אחרי ארוחת ערב במסעדת "רוברג" בלבנים. מוזיקה התנגנה בבריכה ואנחנו התפנקנו בשחייה לילית רומנטית. חשוב לציין שהמקום מיועד לזוגות בלבד, אלא אם משפחה מורחבת (ומגובשת, כנראה) מחליטה להזמין את המתחם כולו.

במקרה הזה הרגשתי שכתיבה ותמונות בלבד לא מצליחים להעביר את עומק החוויה. חשבתי לעשות משהו שונה ולהוסיף וידאו, רק כך אפשר לשמוע את הציפורים בבוקר, לראות את גודל המתחם ולהרגיש מעט מהנשמה שבמקום.

  • הכותבת היתה אורחת המקום.

לא רוצה לפספס אף פוסט?

הצטרפ/י לרשימת התפוצה  שלנו בדף הבית בצד שמאל למעלה או חבב/י את דף הפייסבוק שלנו

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

  1. יולי

    22 בספטמבר 2013 at 8:22

    סרטון מקסים : להתחיל את הבוקר עם ציוץ ציפורים, איזה רוגע איזה כייף, איזה פינוקים.

    ממתינה לעדכון מה לבשת בכנען וילאג'

    1. לילך

      22 בספטמבר 2013 at 8:50

      תודה. אכן היה נפלא ומפנק!

  2. קארין1010

    23 בספטמבר 2013 at 3:30

    המקום נראה מדהים ברמה! הסרטון ממש מקצועי ויפה!

    1. לילך

      23 בספטמבר 2013 at 11:34

      תודה קארין על כל הפרגון והאהבה ♥

Comments are closed.