קולקציית החורף של הגרה: נשיות כחול- לבן

פותח אופנתיאני לא אוהבת לקנות בגדים ברשת. עד שאני לא ממש רואה בעיניים שלי ונוגעת בבד, קשה לי לקנות על סמך תמונה. הבעיה בישראל של היום היא שברגע שאת חוצה את מידה 42, סופך לנצנץ כמו עץ אשוח בכריסמס. משום מה ברוב חנויות הבגדים חושבים שהעלייה במשקל מביאה עימה גם שריפה של כמה תאי מוח, אלו שאחראים על החוש האופנתי שלך, או שכנראה את כבר לא בררנית מדיי, עובדה שאכלת את העוגה ההיא.

נשים בגילי מזהות את "הגרה" כאופנה למידות גדולות, הופתעתי לגלות במסיבת עיתונאים/ בלוגרים שהתקיימה בשבוע שעבר כי למותג "הגרה" בעל אלף הגלגולים יש מידות החל מ- 36 (ועד 54). למעשה המותג כבר לא מדבר על מידות אלא על נשיות. יתכן וצעירה בת 19 בפלאס סייז לא תמצא את עצמה במקום, אבל אישה במידה 38- כן. הפרזנטורית של הרשת היא רונית יודקביץ שמסמלת את המחשבה הזו.

בלוג אופנה

ג'קט לבןאהבתי את העיצובים של מגי בן דוד להגרה.

למעט קו דגמי הערב לא ראיתי פייטים לשמחתי וגם לא עיצובים וולגריים. מדובר בבגדים מתוחכמים אבל באותה המידה גם לבישים ונעימים. הקווים נקיים וקלאסיים, מספיק לדבר עם המעצבת ולראות את העדינות והאצילות שהיא מביאה גם לבגדים פרי עיצובה.

בהיותי ציידת "טורפת בגדים" (רציתם לשמוע משהו אחר? מה?) ישר סגרתי את מלתעותיי על ג'קט מדונה שבתמונה (399 ש"ח או 359 ש"ח לחברות מועדון) המחמם כמו פוך והמעלף הזה (האחרון בסניף) ומיד ביקשתי שישמרו לי אותו, קצת התלבטתי האם לקחת אותו בשחור, או בלבן, או גם וגם (יייההה מאמא!), אבל בסוף נזכרתי מה קרה לבגד הלבן האחרון שקניתי, אללה ירחמו…

אופנה ישראלית

חולצה וצעיף- הגרה, מגפיים-  Clarks, שרשרת- מחנות קטנה בפריז.

קשה לי למצוא חולצה מעט ארוכה ע"ע טוניקה אבל לא עד כדי כך ארוכה, אלא כזו שתתלבש היטב מעל הטייצים שאני מאוד אוהבת ושנוחים לי ביומיום, כך שכל פעם שאני כן מוצאת חולצה כזו- אני ישר קונה אותה, בגלל שברור לי שאני הולכת "לחרוש עליה". גם אמא שלי התלהבה מהרכישות ואישרה אותם עם הסתייגות קלה "החולצה קצת יקרה" (289 ש"ח או 260 לחברות מועדון) היא אמרה, כנראה היא לא שמעה על לחשב את המחיר חלקי מספר הפעמים העתידיים שתלבשי את הבגד. זאת לא המצאה שלי… בספר "כמעט אישה", מליסה קירש מדברת על "עלות יחסית לבגד", כלומר משוואה שבה מחשבים כמה באמת הבגד שווה לפי המימוש שלו. עלות הבגד חלקי מספר הפעמים שאת לובשת אותו שווה לעלות יחסית לבגד. לדוגמה: אם קנית ג'קט איכותי ב- 200 ש"ח שאת הולכת ללבוש פעמיים בשבוע לאורך העונה (בערך 64 פעם), 200:64=3.13 כלומר 3.13 ש"ח לכל פעם שתלבשי את הבגד, עסקה טובה יותר מחולצה זולה שלבשת רק 4 פעמים עד שהיא התפרקה במייבש. אני אוהבת את הרעיון של מליסה עם הסתייגות אחת- לפעמים אין לי שום דרך לדעת מראש בזמן הקנייה על מה אני הולכת לחרוש, הרוב מתגלה רק בדיעבד, ואז אני מצטערת שלא קניתי את אותו הבגד בכל הצבעים שיש בחנות…

ג'קט מעלף 2

אני לובשת: ג'קט דגם מדונה וצעיף לבן- הגרה, טייץ- תמנון, מגפיים-  Clarks

את "הגרה" מעצבים, גוזרים ואורזים בארץ תוך שימוש בחומר גלם (בדים) שחלקו גם מיוצר בארץ. המותג "הגרה" מהווה אלטרנטיבה יפה ואיכותית למה שקיים בשוק ואם נופלים על מבצעי 2+2, או על הנחות סוף עונה, אז בכלל…

ג'קט מעלף

אני ממליצה להכנס ולתת מבט בדגמים היפים, אבל מקווה שאם תרצו לקנות ג'קט כמו שלי פשוט יגידו לכם שנגמר (או לפחות שיש רק בצבע בורדו ולבן). בעצם, מה אכפת' לי… תקנו בול כמו שלי, העיקר שתהנו!

  • קיבלתי 200 ש"ח לקניות בהגרה (אבל ברור ששרפתי יותר…)

לא רוצה להפסיד אף פוסט?

הצטרפ/י לרשימת התפוצה  שלנו בדף הבית בצד שמאל למעלה או חבב/י את דף הפייסבוק שלנו

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

  1. קארין1010

    15 בדצמבר 2013 at 12:31

    הופתעתי לגמרי מהגרה. גם אני דמיינתי קולקציה שבה לא אמצא דבר – אבל, בעקבות מילותייך והתמונות היפות שהעלית – אני חייבת לבקר בהגרה – דחוף!
    מקסים!

    1. לילך

      15 בדצמבר 2013 at 12:42

      תודה קארין, אני בטוחה שתהני ושתמצאי. מאוד אהבתי את העיצובים של מגי בן דוד להגרה.

  2. Mina

    21 בדצמבר 2017 at 14:28

    thanks ^_^ amazing…

Comments are closed.