מורז- לנשים בהריון ואחרי לידה ולא רק…

moraz3אני מאוד אוהבת חברות ישראליות, בעיקר כאלו ש״נולדו״ בעמק יזרעאל. מורז צמחי מרפא, הנה חברה כזו ובנוסף מוצריה מבוססים על צמחי מרפא ובראשם צמח הפוליגונום הגדל בגידול אורגני בשדות עמק יזרעאל ובגליל.

את חברת ״מורז״ אני מכירה כבר הרבה שנים. לאחר לידת ביתי הבכורה, היינו נוסעים לחנות המפעל בעפולה וקונים שם ״סטוק״ של המשחה לטוסיק של מורז (קרם החתלה לתינוקות בשפה יפה), שמנסיון עושה פלאים. שמעתי גם על הקרם נגד שפשפות המעולה שלהם לחיילים ועכשיו מורז יצאו בסדרת טיפוח שמתאימה לצרכים המיוחדים של נשים בהריון ולאחר לידה.

בסדרת המוצרים להריון ולאחר לידה: ג'ל פוליגונום לפטמות, קרם פוליגונום למניעת סימני מתיחה, קרם פוליגונום לגוף, קרם פוליגונום להבהרת כתמי עור וקרם פוליגונום לכפות הרגליים.

כל מוצרי הסדרה מבוססים על צמחי מרפא ושמנים כמו הפוליגונום, צמח המרווה, ההדס, שמן נבט החיטה, שמן אבוקדו ושמן סויה, חומצה פיטית וויטמין C, חמאת שיאה, חמאת קקאו ושמן שקדים מתוקים.

מוצר כמו ג׳ל פוליגונום לפטמות, נשים לא יודעות עד כמה הוא הכרחי וחיוני עד שמתחילים להניק… בשבועות הראשונים עד שהתינוק לומד לינוק נכון והאמא לומדת לכוון אותו היטב, הפטמה נפצעת באופן תדיר. חשוב שהג׳ל שמורחים יהיה על בסיס טבעי כמו במורז, כי עלול להישאר ממנו מעט שרידים על הפטמה. מוצר נוסף שאמנם לא סקרתי אבל לפי דעתי הוא גם חשוב הוא הקרם למניעת סימני מתיחה.  אם את בהריון ויש לך רק 5 דקות פנויות ביום, אני ממליצה לך להשקיע אותם ב… מריחה! כל מי שתעשה את זה תודה לי אח״כ. אין מנוס מכמה פסים לבנים יפים שיופיעו לאורך הבטן (בעיקר אם כמוני העלתן 30 קילו בהריון), למרות שמרחתי באדיקות (קרם אחר, בזמנו לא היה למורז קרם ייעודי ל״סטראות״). צפירת הרגעה- עם השנים זה נעלם (או שהראייה נחלשת).

moraz

התנסתי בקרם פוליגונום לכפות הרגליים (בתמונה)- בניגוד לקרמים לרגליים אחרים, הקרם מאוד עדין ולא כבד. הריח שלו נעים ויש לו צבע ורוד- סלמון בהיר. גם לידיים הקרם היה נהדר. הקרם מכיל חוחובה, חמאת שיאה ונבט החיטה וקומפלקס של מנטול וקמפור. מורז מתהדרים בכך שלקרם הרגליים שלהם יש את "אפקט הקולינג" שמקל על נפיחות ובצקת. ניסיתי את הקרם בסוף יום עבודה מעייף, בצקות אין לי (אני גם לא בהריון), אבל הקרם טיפל במהירות שיא ביובש שיש לי בעקב הרגל. מצאתי תחליף לפדיקור. קרם הידיים מאותה הסדרה גם מפנק ואיכותי וקרם הגוף גם הוא מבוסס על מיצוי צמח הפוליגונום ומועשר בשמנים כמו חוחובה, נבט החיטה ואבוקדו. לקרם ריח נעים מאוד ולימוני, כנראה בשל השמנים הריחניים שהוסיפו לו- לבנדר, גרניום, לימון ומליסה.

עשיתי ניסוי קטן, לאחר התרשמותי מצמח הפוליגונום והיכולות שלו לרפא את העור ולזרז איחוי רקמות, מרחתי ממנו מעט על קצת אפי שהחל תהליך של קילוף מאוד מעצבן והלכתי לישון. לאחר יומיים כבר ניכר שיפור במרקם העור. חשוב לציין כי כל מוצרי הסדרה מבוססים על פורמולות ייחודיות, אשר אינן מכילות: פראבנים, SLS, מרכיבים ממקור פטרוכימי, הידרוקינון וגליקולים.

  • את מוצרי "מורז" ניתן להשיג בבתי מרקחת, פארמים ובתי טבע נבחרים ברחבי הארץ.
  • חלק מהמוצרים התקבלו להתנסות וסקירה.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments