יקב רמת הגולן | הכרם ומרכז המבקרים | יינות שאהבתי

יקב רמת הגולןעוד לא התאוששתי מחוויות הביוטי סיטי ומהתחרות הסמויה באינסטגרם מי מהבלוגריות תעלה תמונה יותר יפנית ויותר מיוחדת וכבר הוזמנתי לטעום יין ביקב רמת הגולן.

אני אוהבת יין ובהמשך אספר גם אילו יינות אני אהבתי. אמנם אני לא מומחית, אבל אני בטוחה שמה שאני אוהבת יאהבו גם 90% מהנשים.

לגבי הגברים מזמן הבנתי שטעמם שונה משלי, או כמו שמסכם זאת אבי "שוב פעם קנית יין לבן?!"

למה רמת הגולן?

הכל בזכות טיפ שזרק מומחה כלכלי שהגיע מחו"ל לבחון את יכולות האיזור במגוון תחומים. "אפשר לייצר כאן יין ואפילו משובח" הוא אמר, אבל במילים אחרות ובשפה אחרת.

בלוגרית יין וענבים

היין של היקב מיוצר רק מענבים שמגיעים מכרמיה של רמת הגולן. חלק מהפילוסופיה של היקב היא שכשאתם טועמים יין, אתם טועמים את האדמה, את המקום, את רמת הגולן.

יין אדום

כשמתקרבת תקופת הבציר, ויקטור שונפלד, היינן הראשי של היקב, טועם כל בוקר את העינב, כדי לקבוע האם הזמן מתאים להתחלת הבציר.

תוית יין

למעשה היינן הוא אמן עם פלטה של צבעים וטעמים המשחק עם כל מגוון האפשרויות שמעניקים לו הזנים, סוג החבית והשמר, כל זאת כדי לייצר את היצירה הטובה ביותר- היין.

מרכז מבקרים יקב רמת הגולן

במרכז המבקרים של יקב רמת הגולן טעמנו הר חרמון לבן 2013, ירדן בלאן 2007, אהבתי את הקלילות של הגמלא שרדונה 2013, וכאן כבר לא יכולתי יותר לשתות. שמעתי את התפעלות הבלוגרים מהיינות 2T ו- T בריבוע, אז התאמצתי לטעום גם אותם.

טעימת יינות

המלצה שלי היא כן לאכול משהו לפני טעימת היינות, אמנם טועמים מעט מכל סוג אבל השילוב מאוד מסחרר והכמויות מצטברות. ביקב אין מקום לקניית אוכל, אז כדאי לדאוג לזה מראש.

אלו יינות אני אהבתי?

יין אהוב מאוד עליי ועל כל בנות משפחתי הוא המוסקטו או בשמו כאן הר חרמון מוסקטו.

הר חרמון מוסקטו

על פי תקן המוסקט לא נחשב יין כי אחוז האלכוהול שבו נמוך מהתקן. אה, אולי בגלל זה הוא מוצלח… המחיר של המוסקטו מאוד זול, אני קניתי אותו בחנות היקב בכ- 40 ש"ח לבקבוק.

יינות שאהבתי

יין שכמעט, כמעט ופספסתי ולשמחתי ברגע האחרון ממש טעמתי ממנו הוא ה- T2 – יין קינוח אדום עם טעם משגע. המחיר שלו יותר יקר, אבל הייתי חייבת לקנות גם אותו, כי חששתי שלא אמצא אותו במקום אחר. שימו לב שלא מדובר ביין עם שם דומה T2 שהיו חלק שאהבו (לא אני) אלא ב- T2

יין נמזג לכוס

הסיור ביקב כולל ביקור קצר במתקני היקב וטעימה ממבחר יינות. ניתן לקבוע סיורים גם לקבוצות וגם ליחידים. בסופו של דבר, להגיע למרכז המבקרים זה לבוא ולהכיר את האנשים שמאחורי היין.

  • הכותבת היתה אורחת המקום.

אהבתם? עשו לי לייק ב- דף הפייסבוק של חפש את האישה.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments