סדנת בישול בריא של פיליס גלזר ~ לנשים בריאות ויפות

במטבח עם פיליס גלזר. צילום: מורג ביטן
במטבח עם פיליס גלזר. צילום: מורג ביטן

הוזמנתי לסדנה מרגשת ומיוחדת. סדנת "אנטי-איג'ינג, בריאות הוליסטית ויופי" של פיליס גלזר.

הסדנה נערכת ממש במטבחה האישי של פיליס, בבית שלה, והדברים שהיא מספרת מדהימים ונוגעים בכל אחת מאיתנו.

פיליס לא סתם מכניסה נשים לביתה, אלא היא גם מכניסה אותם לתוך סוד הידע.

הידע הזה הוא המפתח לבריאות שלנו והדלת עשויה כולה מתבלינים.

יש דבר כזה "מזונות טובים לנשים"?

פיליס מאמינה שיש מזונות החשובים בעיקר לנשים. תורמים לפוריות, מחזקים את המערכת החיסונית, שומרים על העצמות מפני אוסטאופורוזיס, מפחיתים PMS, כאבי ווסת, ותופעות גיל המעבר.

כמה מזונות שאת חייבת שיהיו בבית ולהתחיל להשתמש בהם: כורכום, פשתן, הל, ג'ינג'ר, זרעי צ'יה, זרעי כוסברה, קצח ושמן קצח, סלמון משובח, עדשים, עלים ירוקים כמו קייל, פירות יער, ציפורן ושמן זית.

תשכחי מקנולה. אין צמח כזה. תעברי לשמן זית או לשמן קוקוס.

תבלינים לבריאות ויופי

סגולות התבלינים

  • הכורכום- המלך הצהוב של התבלינים. בין התבלינים הכי אנטי דלקתיים שיש. לא לשווא יהודי אתיופיה מרחו בכורכום את גוף ילדיהם לפני המסע הגדול ארצה. כורכום יכול לסייע גם בסילוק עודף ליחה בגוף- ניתן להכין אדים חמים ולשאוף את אדי הכורכום. בהודו נוהגים להכין פילינג מתערובת של כורכום, קמח חומוס, יוגורט וכמה טיפות שמן זית.
  • ציפורן- ניתן להכין שמן ציפורן על ידי השריית חופן ציפורן (שלימות בתוך שקיק) בשמן זית לכשבועיים. השמן הזה טוב לדלקות חניכיים, ולדלקות שונות בגוף.
  • תותים, אוכמניות, חמוציות ופירות יער- מכילים נוגדי חמצון, חומצה פולית וויטמין C, טובים ללוחמה נגד סרטן השד.
  • קייל (תרד, מנגולד)- מכיל נוגדי חמצון וכלורופיל השומר על בריאות העיניים וכמות מרשימה של ויטמין K העוזרת למניעת אוסטאופורוזיס.

מה תכיני עם המזונות והתבלינים הללו?

בסדנה של פיליס היא מבשלת שלל מתכונים הכוללים בתוכם מרכיבים בריאים ומומלצים לגוף האישה. חלק מהמתכונים ריכזתי עבורכם בדף המתכונים של פיליס גלזר.

האוכל בסדנת אנטי-איג'ינג, בריאות הוליסטי ויופי של פיליס גלזר.

לא להאמין כמה שהמנות הללו טעימות!!! הכנתי בבית בקלות את הטראפלס וכל המשפחה ואפילו הילדים אהבו! אני ממליצה גם על הלחם כוסמין המדהים ועל דג הסלמון מלא הבריאות.

את אוכלת עם ליפסטיק?

מי מאיתנו לא מצאה את עצמה אוכלת כשעל שפתיה מרוח שפתון. חלק מהרכיבים בשפתונים כוללים עופרת. חומר המסוכן לבליעה בכל כמות. אולי כדאי לנגב את השפתון לפני הארוחה.

פעם הייתי מנקה את הבית יום כן ויום לא. בשנים האחרונות החלו לי כאבי גב והחלטתי להוריד את רף הציפיות שלי מעצמי ולנקות רק אחת לשבוע. מסתבר שההחלטה הזו לא רק עזרה לי בפתרון כאבי הגב, אלא גם חסכה ממני חשיפה מיותרת לכימיקלים המזיקים שבחומרי הניקוי. החומרים המזיקים הללו מחלחלים לגופנו דרך העור.

כדאי לבדוק שתכשירי הקוסמטיקה שאנו קונות אינם מכילים פארבנים וכימיקלים ששמם נקשר לסרטן.

אם דרך מוצרי הקוסמטיקה מסוגלים לחדור לעור חומרים מזיקים, למה שלא נמרח את גופנו בחומרים בריאים?

פיליס רקחה שמן לפנים המבוסס כולו על שמנים אתריים מטיבים. אני מרחתי את השמן כל ערב לפני השינה וכל בוקר וההרגשה איתו נפלאה. אני מקווה שפיליס תתחיל לשווק אותו, כך שעוד נשים ייהנו מיתרונותיו.

לפיליס יש ידע רב והיא חולקת אותו בשמחה במהלך הסדנה ובכלל בחיים. ניכר בה שיש בה להט רב וחשוב לה שנדע מה מזיק לנו, ממה כדאי להיזהר ומה כדאי לנו לאמץ כדי לזכות בבריאות טובה יותר.

בלוגריות אוכל וקולינריה בארוחת בריאות אצל פיליס גלזר
בלוגריות האוכל הישראליות מסיבות לשולחן מלא בריאות. צילום: מורג ביטן

מה עושים בסדנה?

בסדנת "אנטי-איג'ינג, בריאות הוליסטי ויופי" פיליס תסביר למשתתפות איך ניתן לחזק את המערכת החיסונית דרך האוכל, אלו מזונות הכי טובים לנשים, ואיך אפשר להפוך אותם למתכונים קלים וטעימים. פיליס מבשלת ומדגימה ואחר כך יושבות כל המשתתפות לאכול יחדיו ארוחה בריאה. ניתן גם להתייעץ עם פיליס ולשאול שאלות. מדובר במתנה ערכית ונפלאה להעניק לאמא, לחברה ובעיקר לעצמך!

אורך הסדנה- 3 שעות ובסופם תקבלי חוברת מתכונים ושי. מחיר הסדנא- 354 ₪ כולל מע"מ למשתתפת. למידע והרשמה: 03-5221936

מלבד סדנאות, לקבוצות גדולות יותר, פיליס מעבירה הרצאות לריפוי דרך האוכל ולחיים בריאים יותר. אני משתוקקת שהיא תגיע להרצות בפני נשות עפולה והעמק, כדי שגם הן יפיקו את הטוב.

פיליס גלזר – המטבח של פיליס

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

  1. גוף ראשון

    1 ביוני 2015 at 17:16

    כתבה מפורטת ומעולה עם המון מידע חשוב ורלוונטי, תודה!

    1. לילך

      1 ביוני 2015 at 19:03

      בשמחה, תודה לך!

Comments are closed.