מלון הרודס הרצליה- הפלגתי לחופשה רומנטית

מלון הרודס הרצליה

טרם נחתה כף רגלי בהרודס הרצליה וכבר הרגשתי את פעמי הרומנטיקה.

כמו תפאורה מושלמת עוטפת המרינה על שלל היאכטות הלבנות שלה, את המלון. היא הקצפת והוא הדובדבן.

היה לי דחוף לגעת בחול, להניח ראש על דיונה ולשמוע את רחש הגלים ופעימות הים. הגענו קצת לפני שאר הבלוגרים למסיבת ההשקה של המלון, כדי שאספיק לגעת בחוף לפני הכנס. את פנינו קיבלה בחיוך עדי מקשרי לקוחות ועשתה הכל כדי שהמשאלה שלי תצא לפועל.

אחרי הים חזרתי למלון להשלים שחייה ולנוח על כסא נוח מול הבריכה, כוס קפה בבר המסעדה UPPER DECK הבר החלבי של המלון- ואני מסודרת.

אי בלב ים

מלון הרודס הרצליה, ממלונות היוקרה של רשת פתאל, הוא המלון היחיד בישראל הממוקם על אי בים, מטרים ספורים מהמרינה בהרצליה.

בשנת 2011 הסתיים ייבוש האי בים והחלו ההכנות לבניית המלון. בתהליך הבניה של המלון נתקלו בקשים רבים עם הזרקות בטון אל תוך הים על מנת לייצב את המבנה. זמן הבניה נמשך כ-6 שנים!

המלון עוצב על פי סטנדרטים הגבוהים והיוקרתיים, של אדריכל הבניין רני זיס, ומעצב הפנים אילן פיבקו. המעצב אילן פיבקו יצר עיצוב אלגנטי וחם, בהשראת החוף והים, הנותן מענה גם לאירוח אנשי עסקים וגם לנופשים.

הרודס הרצליה מבית מלונות פתאל

הרבה פינוקים יש בהרודס הרצליה ולהתפנק אני אוהבת:

אוכל טעים וחדשני כמיטב המסורת של מלונות הרודס (עוד לא הייתי במלון שלהם שלא הוגש בו אוכל מעולה), לובי מרוצף דק תחת כיפת השמיים המחבר בין הבניינים ועליו פזורים כסאות עץ וכסאות נוח, בריכה עם מיטות שיזוף פזורות סביבה, מרינה עם שלל יאכטות לבנות הפזורות מסביב.

בקיצור מלון עם 5 כוכבים אמיתיים, שמעצים את המותג ״הרודס״.

החדרים בהרודס הרצליה והאדריכלות

אנחנו קיבלנו חדר אקסקיוטיב עם נוף למרינה, אבל ישנם בהרודס 10 סוגי חדרים מחדר דה לקס פשוט ועד לסוויטה מפוארת עם מרפסת ענקית הצופה על המרינה.

במלון הרודס הרצליה כ- 252 חדרים וסוויטות בשני מבנים, מבנה מרכזי ומבנה משני. במבנה המרכזי, בקומות הלובי ממוקם: מסעדות, קבלה, משחקיה, בית כנסת, אולם כנסים, מטבח פתוח, משרדים, בריכה, חדר כושר, חדרי ישיבות ושירותים נלווים, טרקלין עסקים ממוקם בקומה 5.

המרינה בהרצליה

חוף הים הנמצא במרחק של כעשר דקות הליכה ואפשר לבחור בין החופים הקרובים. אחר הצהריים הלכנו לחוף יורדי הים הנקרא גם חוף הנכים ובלילה הלכנו לחוף הסירות.

ארוחת הערב בהרודס

ארוחת הערב

ארוחת הערב, בניצוחו של שף המלון, כפיר חדד, הוגשה במסעדת SUNSET, וכללה מגוון מנות, סלטים, אגוזים, לחמים ותוספות.

פילה סלמון צרוב

הוגשו גם כמה דברים מיוחדים כמו פילה סלמון שנצרב לנגד עינינו, סלק שלם מבושל וקציצות בשר ברוטב עגבניות ממש כמו בבית אמא. ואכן כששאלתי את השף כפיר חדד מה מניע אותו, הוא ענה כי  הוא שואף מילדותו, ולאורך כל השנים לעשות אוכל נכון ומושלם מהבסיס בכדי שהאורחים יהיו שמחים ומרוצים.

המתוקים ועוגות השוקולד

לעשות כל דבר הכי טוב שאתה יכול- זוהי ההגדרה שלי למצוינות. הקינוחים היו נפלאים ופרצו את גבולות הפרווה עם שלל עוגות ומיני מאפה רובם בדגש על שוקולד (כמו שאני אוהבת).

ארוחת הבוקר במלון הרודס

ארוחת הבוקר

ארוחת הבוקר צריכה פוסט משל עצמה, כדי לתאר חמישית מהמבחר והיצירתיות. אני לא חושבת שיש משהו שאפשר להגיש בבוקר והוא לא הוגש בהרודס הרצליה. כל הסלטים שתוכלו לחשוב עליהם, כל הגבינות, כל המעדנים, כל המאפים, מגוון ביצים בהכנה אישית או בשקשוקה, לזניה, עמדת סלט בהכנה אישית הפרוסה בגבה לבריכה, לצידה עמדת קפוצ׳ינו עם קפה הפוך משובח, הרבה שפע וטעמים יש בארוחת הבוקר.

חלק מארוחת הבוקר בפתאל

ומה עם הים תשאלו?

ביקרתי בים כמה פעמים. החופים הקרובים להרודס נקיים ושקטים. למי שמגיעה מהצפון, כמוני, הים מאוד חשוב.

האכטות במרינה בהרצליה בשקיעה

הכנתי לכם מסלול 10 קילומטר לאוהבי הריצה או רוכבי האופניים. המסלול סובב את המלון- יוצא מתוכו וחוזר אליו.

המקדימים להזמין (לפחות 3 חודשים מראש) יוכלו להשיג דילים טובים למלון הרודס הרצליה בלינק-
http://www.fattal-alazman.co.il/herzliya_deals

נוף פנורמי הרצליה

הכותבת היתה אורחת המלון.

אתם מוזמנים…

לאינסטגרם שלי http://instagram.com/lilachdepaz

או לחבב את דף הפייסבוק שלי

Comments

comments

Powered by Facebook Comments