חוף גופרה- חופשה משפחתית באוהל בכנרת

rp_תיירות-וטיולים-בגופרה-300x270.png

כשהזמינו אותי למתחם האוהלים של חוף גופרה, עברה בי המחשבה "מה נאכל?", האמת היא שכל נופש בו אני צריכה להזיז גפרור, מלחיץ אותי. אבל הידיעה שמישהו כבר טרח והקים אוהל עבורי, הביא מזרונים (אגב, דיי עבים ונוחים), כסאות, שולחן גדול, מעמד למנגל ומקרר במרחק הליכה- כל זה דיי מרגיע. ועדיין בהתארגנות ליומיים לקחתי חצי בית, עד כדי כך שכשביקשתי מאלי להביא את המחצלת מהמחסן, הוא אמר שאם אני רוצה להכניס לרכב גם מחצלת, נצטרך להשאיר את אחד הילדים בבית…

למעשה, חוף גופרה בכנרת הוא החלום של המטייל, אוהב הטבע, הלחוץ. נתקעתם בלי אוכל? יש מינימרקט. אין לכם כוח להרכיב אוהל? יש מתחם עם אוהלים גדולים, מוכנים ומתאימים למשפחה. צריכים מקרר? יש. רוצים להביא את כל החמולה למתחם פינוק משלכם עם חשמל ומקרר צמוד? אפשרי.

חוף גופרה בכינרת

"יכול להיות שליאל לא היה אף פעם בכינרת?!!!" אלי שואל אותי בדרך לגופרה. כן. מסתבר שהרבה זמן לא היינו בכינרת. וזה ממש מחדל. להגיע לחוף גופרה ולראות את הכינרת במלוא תפארתה, מלאה במים ונקייה, ללכת לישון לקול רחש הגלים ולהתעורר בבוקר לקול ציוץ הציפורים בעץ שסוכך על האוהל, לקנות לחמנייה טרייה וקפה הפוך במינימרקט ולפתוח את היום עם שחיית בוקר, פשוט תענוג.

נכון שחייבים סרטון ביוטיוב, בשביל האווירה?

לצהריים הרמנו מנגל על האש כשלצד הבשרים נחו להם הבטטות ותפוחי האדמה הטבעוניים שלי. הילדים גם הפגינו כישורי בישול. מלבד חיתוך סלט, מסתבר שלומדים הרבה בקורס מש"צים. כמו למשל להדליק טונה. לוקחים טונה בשמן, מספיגים את השמן עם נייר סופג ואת הנייר סופג מבעירים (כן, כשהוא בתוך הטונה…) ואחר כך מחכים עד שהלהבה נכבית מעצמה. התוצאה- טונה מעושנת.

בערב הבערנו מדורה עם קרשים שהילדים אספו מהחוף וצלינו תפוחי אדמה. אכלנו אבטיח ומלון שחתכנו במקום, בקיצור לא ויתרנו על אף זיכרון ילדות מתוק.

אוהלים מוכנים וקארוונים בחוף

ליד החוף ישנו מעיין הנקרא "באר מרים" ממנו יוצאת נביעה של מים המכילים אחוז גבוה של גופרית ומינרלים. כשאנחנו ביקרנו במעיין הוא לא היה מתוחזק, אבל ניכר שהמים המגיעים למעיין צלולים ובעלי איכות טיפולית.

החוף מרוצף סלעים וחלוקי אבן, לכן אני ממליצה להיכנס למים עם סנדלי שורש. במקום ישנם שירותי חוף לקרוונים במגרש מתאים עם חיבורי חשמל. המקלחות בחוף בעלות מחיצות ווילונות לפרטיות והשירותים נקיים ומצוידים. פועלי ניקיון סורקים את החוף כל בוקר, מנקים את החוף ומרוקנים את עשרות הפחים המפוזרים בכל פינה.

חוף ימת הכנרת בגופרה

בניגוד לים, נעים להיות במי הכנרת לאורך זמן ולכן גם קל להשתזף, אז אל תשכחו לחבוש כובע גם במים ולמרוח קרם הגנה כמה פעמים לאורך היום.

חוף גופרה: http://www.gofrabeach.com/

אתם מוזמנים…

לאינסטגרם שלי http://instagram.com/lilachdepaz

או לחבב את דף הפייסבוק שלי

Comments

comments

Powered by Facebook Comments