קוסמטיקה טבעית מפרי הרימון Pomegranate

על יתרונות פרי הרימון כולנו שמענו: היותו בעל אנטי אוקסידנטים רבים ועוזר במלחמה נגד הרדיקלים החופשיים. עשיר במינרלים, חומצות שמן נוגדות חימצון, ברזל, אבץ וסידן.

מה אם ניקח את כל הדברים הטובים הללו וניתן גם לעור הפנים ליהנות מהם, לעכב הזדקנות העור, להילחם בזיהום האוויר?

רימון קוסמטיקה

עשר שנים לאחר שיקב רימון הפתיע עם ייצור יינות על טהרת הרימון, הם משיקים מחלקת טיפוח וקוסמטיקה של מותג Pomegranate הכולל ליין של 40 מוצרים יוקרתיים המבוססים על טהרת פרי הרימון.

תכשירי הטיפוח של המותג Pomegranate מיוצרים ללא פראבנים ומבוססים על זן הרימונים הייחודי של היקב המעוגן בפטנט רשום.

נתחיל עם הרחצה. למותג ג'ל רחצה מועשר בתמצית רימונים ועוד תמציות טבעיות של סופר- פוד כמו דובדבנים, ענבים ופירות יער. ג'ל הרחצה בעל ניחוח יוקרתי, ממש כשל יין משובח.

סבון מוצק שמן רימונים, לבנדר ופצ'ולי הינו בעל ניחוח חושני יותר. הסבון מיוצר בעבודת יד בתהליך מסורתי עדין.

סבון מוצק שמן רימונים, לבנדר ופצ'ולי הינו בעל ניחוח חושני יותר. הסבון מיוצר בעבודת יד בתהליך מסורתי עדין. הוא טעים לרחצה ואני ממליצה בסיום הרחצה להניח אותו על צידו כך שהוא לא ידבק למשטח השיש באמבטיה.

קרם עיניים פריחת הרימון מכיל מלבד קומפלקס של תמציות טבעיות של סופר- פוד כמו דובדבנים, ענבים ופירות יער, גם בטטה המזינה את העור.

הקרם עיניים מאוד קליל, אהבתי את הריח העדין והסבוני שלו וגם את המרקם הנעים לעין. האפקט על העור שמתחת לעיניים דיי מהיר. כ- 2 דקות לאחר מריחת הקרם מתחילים להרגיש שמתרחשת מתיחה מתחת לעין. ביקור מהיר במראה הבהיר לי שאכן העור נראה מתוח יותר.

קוסמטיקה טבעית מפרי הרימון Pomegranate קרם עיניים וקרם פנים

המשכתי עם קרם הלחות "פריחת הרימון" המוגדר כקרם אנטי אייג'ינג וכמובן גם הוא מועשר ברימונים ובעוד מזונות- על נוספים.

הקרם מומלץ לנשים בוגרות ומיועד להחלקת העור ולהענקת לחות. ניסיתי את הקרם ואני שמחה לחלוק את חוויותיי. כשמורחים על הפנים משהו טבעי, יש איזו הרגשת שלמות טובה. ההרגשה שונה מאשר כשאני מורחת קרם יותר "תעשייתי". כאן אני לא מרגישה שאני מכניסה לגופי חומרים לא טובים למען היופי, אלא שאני מועילה גם לבריאות שלי הפנימית וגם ליופי החיצוני של עורי. המלצה שלי להניח את קרם העיניים וקרם הפנים במקרר בחודשי הקיץ.

חמאת גוף פריחת הרימון המועשרת בבטטה פראית, תמציות טבעיות של פירות יער, דובדבנים, ענבים וכמובן... רימונים!

ונסיים באחד המוצרים האהובים עליי בסדרה: חמאת גוף "פריחת הרימון" המועשרת בבטטה פראית, תמציות טבעיות של פירות יער, דובדבנים, ענבים וכמובן… רימונים!

מה אני אוהבת בחמאת הגוף הזו? היא לא כבדה מדיי ולא נוזלית, אלא בדיוק במיצוק הנכון. היא נספגת בצ'יק והקטע הכי גדול- בצנצנת יש לה ריח מוזר, אבל בשילוב עם הגוף לאט לאט היא מקבלת ריח נעים ועדין. הריח החזיק לי מעמד גם כמה שעות אחרי. בפירוש קרם שאני מחזיקה בארון אמבטיה הרחק מעיניים חמדניות.

ניתן להשיג בחנויות הטבע המובחרות ובאתר האינטרנט של יקב רימון.

המוצרים התקבלו לסקירה.
♥ כאן כל לייק מתקבל באהבה ♥
♥ חבבו את דף הפייסבוק של חפש את האישה

Comments

comments

Powered by Facebook Comments