התיקים של הילי ומיקה- עיצוב ישראלי מטורף!

התיקים של הילי ומיקה- עיצוב ישראלי מטורף!

יש כיף יותר גדול מלבקר במפעל ישראלי יצרני שמעסיק עובדים ישראלים, עם חשיבה ועיצוב ישראלי מטורף שטס אפילו לייצוא לניו יורק?!!!

בשבוע שעבר זכיתי לבקר במפעל התיקים של הילי ומיקה בזכות הזמנה של הלידרים (קבוצת מובילי דעת קהל איכותית חברתית) שפנתה לנשים פאשניסטיות והזמינה אותנו להיחשף לכל היופי הזה.

הילי ומיקה- המפעל

במפעל התיקים בחיפה פגשתי את מנהל השיווק והמעצב הרב גווני יגאל.

תתארו לעצמכן שאתן נפגשות עם הכובען ( The Mad Hatter ) מאליס בארץ הפלאות, עכשיו תחליפו את הכובעים בתיקים. הרבה תיקים, בשלל דוגמאות, עיצובים וצבעים. וכל שניה אתן נחשפות לעוד תיק, עוד הדפס, עוד צבע משוגע ועוד עיצוב גאוני.

חלק מהדגמים מיוצרים במספר חתיכות מצומצם, ממש דגמים ספורים וישנם דגמים כל כך אהובים וקלאסיים שנעשו מהם כ- 20,000 יחידות לאורך השנים.

הרבה תיקים, בשלל דוגמאות, עיצובים וצבעים. וכל שניה אתן נחשפות לעוד תיק, עוד הדפס, עוד צבע משוגע ועוד עיצוב גאוני

היה לי מאוד קשה לבחור תיק, מצד אחד כל הצבעוניות מכה בכך ויש בזה גם הצהרה אופנתית חזקה להסתובב עם תיק צבעוני. מצד שני אני אוהבת את השקט של הקלאסיות וגם זיהיתי שמדובר בתיקי עור מאוד איכותיים שמחזיקים שנים. בסוף אחרי ששיגעתי את קרן מהלידרים שהתלוותה אליי, כמה קבוצות וואצאפ של נשים שאני חברה בהן וגם קבוצה אחת של המשפחה (סליחה מכולם על החפירות), עשיתי בדיוק את מה שכולם לא המליצו לי לעשות ובחרתי נטו במה שהלב שלי נמשך אליו. תיק שחור עם גוון טיפה סגול מובלע בתוכו, עם 2 רצועות לגב. קלאסי ונוח.

התיק האהוב עליי

כמה ימים אחר כך אני מגלה שעשיתי בחירה מושכלת טובה. להסתובב בחנויות עם 2 ידיים חופשיות לפשפש בכל הקולבים בחנויות הבגדים, חופשיות להחזיק כוס מיץ טבעי ביד אחת ופלאפון ביד השנייה והכי חשוב- חופשיות לחיבוקים לילדיי החופש הגדול שלי…

  • עוד תיקים מדליקים ניתן לראות בדף הפיסבוק של הילי ומיקה
  • ואת רשימת החנויות שבהם ניתן להשיג תיקים של הילי ומיקה ניתן למצוא באתר HILI & MIKA
כאן כל לייק מתקבל באהבה 
חבבו את דף הפייסבוק של חפש את האישה

Comments

comments

Powered by Facebook Comments