ביקור במסעדת זיגל בלב כפר האמנים הציורי אניעם

מתי הכי כיף לטייל ברמת הגולן? יש הטוענים- בחורף, כשהאדמה רוויה מים, האוויר צלול, המעיינות שוצפים והמפלים רועשים.

אז החלטנו לקחת יום חופש שכולו רמת הגולן וגם להשיב בחיוב להזמנה לטעום את הבשרים והטעמים של מסעדת הבשרים הטרנדית והכשרה למהדרין, זיגל.

אניעם כפר אמנים

מסעדת זיגל יושבת בלב כפר האמנים הציורי אניעם. בתוך מדרחוב מנומנם המלא בפיציפקס, קרמיקה, תכשיטים, יצירות אמנות ואפילו שוק פשפשים קטן בו מצאתי דברים שדיי הייתי בטוחה שנעלמו מהעולם, כמו בובות של טינקי וינקי, פמוטות וינטג׳, טלפון טלכרד ענקי… אפשר לעשות שם סיבוב נחמד. כשהסתובבתי באניעם, נזכרתי בסיפור הקבוע של המרצה שלי לעיצוב אד, על יוסי שמוסי מעין הוד שקם בבוקר, מעביר אצבע על החלון וכך מחליט האם להתעורר לצייר או להמשיך לישון. המשך הסיפור היה מלווה בצעקה רמה שאנחנו בתור מעצבים גרפיים לא יכולים להרשות לעצמנו לעשות זאת, אחרת נשאר בלי עבודה, בלי אוכל ובלי חברים (סתם, בלי חברים, אני הוספתי…)

מסעדת זיגל

בזיגל לגמרי עובדים במרץ וגם נדמה לי שיש להם הרבה חברים. במהלך שנתיים לקיומם, הם רכשו את אמונם של אוהבי הבשרים העסיסיים. רשמתי לעצמי רוב מוחץ של גברים במסעדה, אוחזים בירה ביד אחת ונתח קצבים ביד השניה, לצד כמה זוגות, אוהבי הגולן, כמונו.

בזיגל לא תמצאו שלל סלטים, מטבלים וקשקושים, אצלם זה בלי שטויות- ישר לעיקר.

מנות פתיחה במסעדת זיגל

מנות הפתיחה טעימות אבל לא מפוצצות אותך- חציל בטחינה שממש נמס בפה, פוקאצ'ה טרייה וסלט חסה עם קרוטונים עשויים ביד וצ׳יפס בטטה קריספי וטעים מעל. מרוב שהצ'יפס בטטה עדין וקראנצ'י הייתי בטוחה שהוא אפוי בתנור. התברר לי שטעיתי, לא ברור לי איך הצליחו לספוח ממנו את שמן הטיגון, אבל הוא מטוגן.

הבשרים של זיגל

למנה עיקרית הגיעה פלטה רוחשת. את הרעש המודיעה על בואה שמענו עוד מהמטבח. עליה הונחו, כמו ציור, מיקס בשרים ובניהם אנטריקוט אנגוס, קבב, פרגית, חזה עוף מתובל וצ'וריסוס, לצידם בצל, בטטה וגמבה צרובים. הבשרים טעימים ועסיסיים והירקות פריכים. לצד הכל הוגש רוטב צ'ימיצ'ורי טוב ובצלחת נפרדת תפוחי אדמה אפויים.

דג סלמון בזיגל

מנה נוספת שטעמתי- פילה דג סלמון פריך, אפוי, מצופה בקראסט של פיצוחים. מנה עם טעמים עדינים ונפלאים.

הבלוגרית לילך טועמת סופלה שוקולד חם

לקינוח סופלה שוקולד חם לצד כדור גלידת וניל. הכי כיף זה לנעוץ את הכפית ולראות את השוקולד החם נשפך לו, לטעום ולקבל כוויית שוקולד טעימה בלשון.

אם אתם כבר ברמת הגולן, מספר מקומות קרובים לזיגל שכדאי לטייל בהם (תביאו נעליי הליכה להחלפה): מצפה בית ציידה.? טיול רגלי הקפי מחניון דליות ? נחל אניעם, עין תות? מצפור נחל עיט והכי חשוב-

אל תוותרו על מעיינות עדן הנקראים גם עינות סלוקיה ? מסלול קליל עם מעט מאוד הליכה והרבה גן עדן של מעיינות הנשפכים זה לתוך זה בצלילים של מים ורוגע. עוד תמונות וטיולים תוכלו לראות באינסטגרם שלי @lilach de-paz

בלוגרית טיולים ותיירות מבקרת בעין סלוקיה

מסעדת זיגל, כשר למהדרין, אניעם, רמת הגולן טלפון: 04699985

  • הכותבת היתה אורחת המקום.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments