3 דובדבנים- 3 המלצות לטיול סובב עין זיוון

יצאתי לסיור בכפר הנופש עין זיוון ובבקתות הדובדבן החדשות. כפר הנופש כולו עבר שיפוץ ועיצוב חדש לחדרי הנופש, טובל בירוק ומוקף באטרקציות תיירותיות במרחק מספר צעדים, כמו כפר קטן עם כל הבילויים הנלווים.

הבאתי לכם 3 המלצות לאטרקציות מפנקות במיוחד:

הדובדבן האתגרי- רכיבה על סוסים בחוות נקודת חן

אני מתחילה דווקא בסוסים, בגלל שזאת היתה ההפתעה הכי מרגשת עבורי.

25 שנים לא עליתי על סוס. זה לא שלא הזדמן לי לרכב על סוסים, היו הרבה הזדמנויות, מכולם הצלחתי לחמוק. המדריכים של חוות נקודת חן היו היחידים שהשרו עליי כזה ביטחון, שהסכמתי לעלות על סוסה יפהפיה.

הדובדבן האתגרי- רכיבה על סוסים בחוות נקודת חן

רכבנו בשיירה, אחד אחרי השני כשאורי חן המדריך מוביל בראש, רוכב על גב הסוס הפוך (!) ומסביר לנו על סוסים ועל הנוף. למען האמת לא הקשבתי למילה אחת שלו. הייתי עסוקה בהתחלה בלשמור על שיווי משקל, בהמשך בהתפעלות מנוף שמורת הטבע של הר אביטל ולקראת הסוף עלו בי קצת מחשבות מ"בית קטן בערבה". (סליחה, זה הכי הדבר האחרון הכי קרוב למערבון שצפיתי בו!)

במאסף רכבה מדריכה נוספת שעזרה לנו בפתרון בעיות קטנות שצצו בדרך (כמו סוסה שהחליטה לפתוח בופה חופשי באמצע הסיור, רוכבת שסירבה לדחוק בה להזדרז ופקק ששתיהן יצרו) כל כך נהנתי מהרכיבה.

אפשר לערוך טיול סוסים משפחתי או טיול זוגי בשעות היום או הערב.

הדובדבן הרומנטי- יקב בהט

יקב בהט הוא מסוג המקומות שבהם האדם עושה את המקום. עופר בהט, הבעלים של היקב, מארח חם ונעים, נותן הרגשה נעימה ונינוחה ביקב שלו. בשילוב של טעימת יינות לבנים ואדומים מיוחדים וליקר משובח שעופר מכין מדובדבנים, אוכמניות, קפה, שוקולד וריבת חלב, החיים יפים.

יקב בהט

יקב בהט הוא היקב הכשר היחידי שתוכלו להכנס לחדר הייצור שלו, זאת בשל היותו היקב היחיד שלא ניתן להשיג את היין שלו בשום מקום בעולם מלבד בעין זיוון. את ענבי יינות היקב בוצרים בכרמי עמק קונטרה בעל אדמה וולקנית ופרצי קור מזדמנים.

אפשר להזמין מראש אירוח שלם הכולל טעימת יינות מובחרים, הסבר על היקב ופיצה משובחת מאפה בית של המקום.

הדובדבן המשפחתי- קטיף בבוסתן בראשית

קונספט ה"הקטיף העצמי" מקורו בניו זילנד. הכי כיף זה לקטוף לך את הפרי שאתה בוחר וכמובן לאכול חצי ממנו בדרך…

בוסתן בראשית התחיל לפני 19 שנה עם מטה אחד, הנקרא כיום בשם הסמלי "הבוגר" והתפתח לעוד מטעים משובחים המניבים פרי בהתאם לעונה.

קטיף דובדבנים בבוסתן בראשית

עם הכניסה למקום אפשר ליהנות מפארק חבלים, פינת חי, פינות ישיבה מוצלות, טיולים בטרקטור וכמובן מהקטיף.

היכן מתארחים?

בתיירות עין זיוון יש צימרים שממש לאחרונה עברו עיצוב חדש, סטנדרט האירוח עלה וגם חדר האוכל עבר מהפך ומארוחת בוקר קיבוצית פשוטה שהוגשה בעבר, כיום מוגשת במקום ארוחת בוקר מרשימה וטעימה, פרי יצירתו של השף מולי שטיין, בהשראה טוסקנית עם ברוסקטות, אנטיפסטי, עגבניות שרי, גבינות יוקרתיות כמסורת הטוסקנית. כל זאת נשען על הרעיון כי האוכל הוא לב המקום והוא אחד האלמנטים החשובים באירוח.

כפר נופש וחדרי אירוח עין זיוון

לקראת הצהריים והערב חדר האוכל הופך להיות מסעדת ביסטרו שף על טהרת המטבח החלבי ומקבל אורחים גם ללא לינה במקום.

פרטים על כל אפשרויות האירוח והבילוי תמצאו באתר תיירות עין זיוון

Comments

comments

Powered by Facebook Comments