תכשיטי אינדימאג' – Indimaj Jewelry

אינדימאג', משמע שילוב. שילוב בין תרבויות, דתות וחברות. מציאת המשותף והבאתו לידי ביטוי.

אינדימאג' הוא מיזם תעשייתי חברתי הממוקם בנצרת, המפעיל מרכז הכשרה ללימוד מקצוע הצורפות ומפעל יצרני לתכשיטים ואביזרים שעובדיו הם בוגרי ביה"ס. המיזם הינו חלק מחזונו של סטף ורטהיימר הכולל פיתוח בפריפריה ומינוף מחדש של התעשייה והייצור הישראלים בכלל, ובענף התכשיטים בפרט.

Indimaj – מובילים את בשורת השינוי

הסטודנטים הלומדים ב- Indimaj מגיעים מדתות שונות ומרקע שונה. כשאנשים מתרבויות שונות יוצרים ביחד ועובדים ביחד, מתרחשים דברים נפלאים כהיכרות, שבירת מיתוסים, שיתוף פעולה, חיבור והבנה.

זוהי זכות עבורי לכתוב על מקום שמשלב (כשמו) כל כך הרבה ערכים חשובים כמו קבלת האחר, חיזוק הפריפריה, חיזוק האמנות והתעשייה הישראלית.

שילובים בחומר- בין כסף לזהב

בימים אלו יוצאת קולקציה חדשה עם שילובים נפלאים בין כסף לזהב 14 קראט.

שילוב של רקמה ומתכת כזהב וכסף. שני חומרים בעלי השקפת עולם כה שונה המצליחים ליצור משהו יפהפה ביחד. בדיוק כמו אותם יוצרים העובדים זה לצד זה.

גם בקולקציה הקודמת מצאתי פריטים מיוחדים ושילובים שאף פעם לא חשבתי עליהם כמו שילוב בין עור לתכשיט ביצירה של חללים בתכשיט שצבע עור העונדת אותו משתלב והופך להיות חלק מהתכשיט השלם.

את השרשרת ענדתי בטיול להרדוף. אם תשימו לב, כשעונדים דבר כל כך מיוחד, אין צורך להוסיף הרבה, השרשרת כבר יוצרת את כל השיח האופנתי.

כשנשאלתי שמחתי לספר על מקור השרשרת, על היצירה המשותפת ועל עבודת היד בסדנת צורפות מיוחדת במינה.

 לאתר indimaj jewelry

לחנות ETSY

Comments

comments

Powered by Facebook Comments