Avène- דרמו קוסמטיקה המבוססת על מים טרמליים ממעיינות אוון

במאה ה-17 מתגלה מעיין מים טרמליים בתוך חורש טבעי. אנשים מתחילים להבחין בסגולות המעיין ובהשפעה החיובית של מימיו על העור. הסוד מופץ לכל עבר.  לא עובר זמן רב וסביב המעיין נבנה מרכז הידרותרפי.

פייר פברה, ד"ר לרוקחות, רוכש את המרכז ההידרותרפי ובתוכו המעיין ומתחיל לחקור את מימיו. הוא מגלה שבמים יש גם אפקט מינרלי ויחס סידן- מגנזיום המעודד את חידוש העור וגם אפקט ביולוגי, מיקרופלורה שפברה קורא לה אקווה דולומיה והיא בעלת תכונות מרגיעות ומקלות על העור.

15 שנות מחקר ו-150 מחקרים דרמטולוגיים נערכו על המעיין הקסום. במהלך השנים מטופלים מכל רחבי העולם מגיעים עם בעיות עור קשות ומורכבות, עם סבוריאה, פסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס ואקזמה.

אולי זאת האנטיביוטיקה, אולי זה אורח החיים, ואולי זה הזיהום שבאוויר, אבל בשנים האחרונות יש עלייה בכל רגישויות העור. בכל זאת, לא כל אחד יכול לעצור את החיים ולנסוע לצרפת לטיפול במרכז ההידרותרפי של Avène.

אבל כן כל אחד יכול לרכוש ממוצרי הקוסמטיקה הדרמטולוגיים שמכילים את מי המעיין בעלי יכולות הריפוי.

Avène קוסמטיקה לעור אלרגי ורגיש

Avène מוגדרת כקוסמטיקה סטרילית, כלומר מעומק המעיין ועד למיכל הסגור, מגיעים המים ללא יד אדם וללא חשיפה. גם בהמשך רוב המיכלים בעלי פיה הנסגרת מיד לאחר השימוש. כדי לא לפגוע באיכות הסביבה, אוון הוציאו את הסיליקונים מכל מוצרי הקוסמטיקה שלה.

מייק אפ בז' MINERAL Beige Compact SPF 50

מייק אפ פודרה סמיך המועשר עם נוגדי חמצון רב עוצמה. מספק ספקטרום רחב להגנה מהשמש  SPF 50 .

מבוסס על פילטרים מינרליים ולכן מתאים לבעלות עור רגיש ואלרגי.

הפך במהרה לאחד ממוצרי האיפור האהובים עליי, היות וגם משתלב היטב עם עור הפנים וגם מעולה לקיץ כי המרקם האבקתי סופח אליו את כל הזיעה והשמנוניות שהעור מפיק במהלך היום ואת נשארת עם מראה עור יבש ולא מבריק גם לאחר שעות רבות.

פיזיוליפט אמולסיה מחליקה  PhysioLift DAY Smoothing Cream

אמולסיה יומיומית עם שילוב פטנטים ונוגדי חמצון שתפקידם לטפל בקמטים ובאובדן המיצוק והזוהר בעור. מכיל חומצה היאלורונית החודרת לתוך העור כדי למצק אותו ועשיר במים טרמליים ממעיינות אוון.

מדובר במוצר גאוני. כשמו כן הוא- מחליק קמטים. והקסם הזה מהיר.
יש לי קמט משמעותי לצד הגבה השמאלית, אני יודעת מהיכן זה בא, כשאני מתרכזת במשהו אני נוטה לכווץ את העיניים. מרחתי עליו בקביעות את האמולסיה מסדרת "פיזיוליפט".
לטווח הקצר- 15 דקות לאחר הנחת האמוליסה המחליקה על הקמט, הוא מתהדק, מתמצק והעור נראה חלק. היה שם קמט, עכשיו אין. נכון שלאורך היום הוא "חוזר לסורו", אבל בטווח של שבועיים ראיתי שיפור ניכר במראה הקמטים העמוקים אפילו.
כשרואים משהו כל כך ברור מתרחש, בלתי אפשרי שלא להתחיל למרוח את האמולסיה על כל הפנים והצוואר, ככה שיהיה, למניעה.
 .

מיים טרמליים  Avène Thermal Spring Water

המים הטרמליים של אוון מכילים 100% מים טרמליים שעברו מסע מהרי Cévennes ועד למעיינות Avene, צרפת.

המים מכילים מיקרואורגניזם מיוחד בשם Aqua.Dolomiae, אשר זוהה לראשונה על ידי Avne בשנת 2001. בשילוב עם המאפיינים המינרליים הידועים נוצרת חתימת מוצר ייחודית שאינה קיימת בשום מקום אחר בעולם.

המים הטרמליים נשאבים ישירות מהמעיין לבקבוקים בתהליך סטרילי לתוך התרסיס. הריסוס נעים ומרענן, מרגיע את העור ומותיר אותו זוהר.

מצאתי פטנט להקלה על תחושת גלי החום של גיל המעבר המופיעים בלילות:

אני מחזיקה בקבוק ספריי מים טרמליים בשידה ליד המיטה, ממנו אני מתיזה בעת התקפת גלי חום, מה שמרגיע מיידית את תחושת החום הלוהט. לאחר שימוש של שבועיים בתרסיס הרגשתי שהאדמומיות המוכרת של פניי נרגעה, עור הפנים מאוזן יותר ונעים.

לסיכום: בפרק זמן קצר יחסית הצליחו מוצרי Avène להביא לשיפור ניכר ותוצאות יפות בעור שלי, ממליצה בחום

ניתן להשיג את מוצרי Avène בסופר פארם, בפארמים ובבתי המרקחת.

  • המוצרים התקבלו לסקירה.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments