תיק ינשוף כועס מאתר TEEK

יש משהו אהוב יותר מנעליים ותיקים? כמה כיף זה להתחדש בתיק בעיקר כזה שיכול ממש להחליף תכשיט וגורם להופעה הכי משעממת להפוך להיות ייחודית ומדליקה.

לפעמים כשאני רוצה להתפנק אבל ממש לא בא לי להכנס לחנויות ולהתחיל עם העבודה הבלתי נסבלת של אינסוף מדידות, אני מתחדשת בתיק יפה. איתו גם חולצה ישנה נראית אחרת.

לכל אוהבות התיקים

למדתי מאודטה פטנט נוח לכל פאשניסטה שיש לה הרבה תיקים: להכניס את הדברים החשובים שבתיק לשקית שקופה עם פס סגירה נלחץ (מצאתי כאלו באיקאה) וכשרוצים להחליף תיק בהתאם להופעה, פשוט אפשר לשלוף את השקית מהתיק ולהעביר אותה לתיק החדש.

אתר התיקים TEEK

הוזמנתי לבקר ולבחור תיק אהוב מאתר TEEK. אתר תיק הוא אתר המתמקד בתיקים בלבד ומחזיר אותם לקדמת הבמה. לא עוד אביזר נלווה, אלא אקססוריז עם נוכחות והשראה.

בלוג אופנה לילך הבלוגרית

היה לי ממש קשה לבחור מבין כל התיקים, סגנון הרטרו מאוד מתכתב עם הסגנון שלי והאתר לא עמוס בתיקים, אבל כל תיק בו נבחר בקפידה ובעל ייחודיות.

אולי כדאי ללכת על תיק גב יומיומי ושימושי? אני כבר לא סטודנטית וגם לא אמא צעירה, מה עם תיק ערב קטלני? או תיק צד בהשראת הסבנטיז?

תיק קלאץ' מדליק בצורת ינשוף

בסוף בחרתי קלאץ' בצורת ינשוף כועס עם רצועת- שרשרת זהב ארוכה מספיק גם ללבישה באלכסון.

תיק ינשוף

חשבתי שזה יהיה תיק שאשמח להתהדר בו כשאני יוצאת לבלות עם חברות או עם בן זוגי והיתרון הנוסף שלו הוא היותו קליל ולא מכביד, כך שאפשר אפילו לרקוד איתו, לבלות איתו, לטייל איתו והכל תוך כדי משיכת מבטים לכיוון הינשוף המדליק. "כן, אני אוהבת אופנה. תתמודדו עם זה!"

אתר התיקים תיק

ניסיתי את הקלאץ' עם כמה אאוטפיטים והוא משתלב נהדר גם כנותן קונטרה להופעה יומיומית זרוקה וגם עם שמלת ערב. גורף התלהבות ומחמאות גם מנשים זרות ברחוב. בדיוק כמו שחשבתי.

 כניסה לאתר teek

Comments

comments

Powered by Facebook Comments