רומנטיקה באופנה- העין השלישית

אני אוהבת להיות במוד רומנטי, כזה הנושק לנוסטלגי. זה בא לידי ביטוי בכל תחומי החיים, תמיד אני אעדיף את הבד הפרחוני על פני המטאלי, את הצימר בכפר על פני המלון המפואר ואת הגבר העובד, על פני האופנתי.

העין השלישית החלה את דרכה כאופנה ישראלית עם השראות חזקות מהודו, גם בסטיילינג וגם בנוחות ובמחשבה, לאחרונה עברה שינוי ונכנסו עוד השפעות שונות, אבל עדיין המותג מאוד מקושר לאדמה, לנוחות, לבוהו שיק ולחופש.

נסעתי בבוקר שישי לרמת ישי, לקניון Streer Mall היפהפה (ברמת ישי), לבדוק מה חדש בעין השלישית.

בוהו רומנטי

למרות שאני ממש מעריצה נשים הלבושות שמרני, עם ג'קט וחולצה לבנה מכופתרת, משהו בסגנון עורכות הדין בסדרה "האישה הטובה" (שימו לב לסטייל האגדי של דיאן), אני עצמי לא מסוגלת ללבוש דברים כאלו. זה חונק אותי פסיכולוגית.

תנו לי בד נעים, נשפך וזורם- ואני מאושרת.

ההשראה החזקה בקולקציית הקיץ החדשה של העין השלישית, היא הבוהו הרומנטי.

גווני בורדו, אדום, סגול עם נגיעה של ורדרד. גזרות צמודות בחלק העליון וחופשיות בחלק התחתון ושילובי תחרה רומנטית עדינה.

שימו לב לקולקציה המופלאה של שמלות המקסי בצבעי הבייסיק (בתמונה בצד שמאל). לדעתי השמלות הללו יהיו הראשונות להחטף מהמדף, גם בגלל האפשרויות הבלתי מוגבלות של שילובים אפשריים וגם בגלל העיצוב המדליק שלהן.

כשביקרתי בחנות, הסתובבה שם הריונית יפהפייה, מדדה שמלות הריון בגזרה הצמודה לחזה ונשפכת מהבטן ומטה. "יש לכם בגדי הריון???", שאלתי את המוכרת בתדהמה. "כן, בעיקר שמלות, וגם כמה מכנסי הריון ושרוואלים"

פריטים אהובים

התאהבתי בשרוואל מחמיא לגוף ונעים. (בתמונה למטה), בכלל כל סדרת הבייסיק, עם הצבעוניות הבסיסית של שחור- אפור- לבן, אהובה עליי.

מצאתי חולצות עם פרנזים ותחרה למראה ערב עדכני, שמלות שסע עמוק, שמלות עם מפתחים גבוהים וכתפיות בעוביים שונים וכמה תיקים ותכשיטים להשלמת מראה ה-TOTAL LOOK.

 לאוהבות השמלות

מי שאוהבת שמלות תמצא כאן קולקציית שמלות עשירה עם עשרות דגמי שמלות באורכים שונים, גזרות שונות ובדים מגוונים.

בנוסף, בקולקציה מגוון חצאיות, עליוניות, תכשיטים מיוחדים וצעיפים קלילים היוצרים ביחד את ה "TOTAL LOOK" הייחודי של המותג.

נוחות ונינוחות הם חלק מאג'נדה עיצובית של העין השלישית ומקבלים ביטוי בבדים רכים וקלילים כמו כותנה, שיפון, ויסקוזה, ובגזרות משוחררות. כך מתקבל מראה זורם ונינוח. הכי קרוב לטבע, ובעיניי הכי קרוב לשלמות.

מידות: 36-46.

העין השלישית

Comments

comments

Powered by Facebook Comments