בילויים וקניות באילת 2017

אני שוכבת מול הים וכותבת לכן על מקומות שבילינו בהם ועל הקניות ללא מע״מ מאילת.
אנחנו מתארחים במלון יו קורל ביץ, הדבר היחיד שחסר פה זה שכפ״ץ בכניסה לחדר אוכל (במלחמה כמו במלחמה) ומשקל בכניסה למלון וביציאה ממנו, מי שלא נוספו לו עוד חמישה קילו, עונשו יהיה לשהות בלובי במהלך החזרות למופע הילדים.
ביד ימין שלי משקה קוקוס טעים מבר המלון.
 ממש קרוב לזה, רק בלי העיניים הכחולות ובתוך כוס פלסטיק הכי פושטית שיש 🙂
היום הייתי בקניון האייס מול באילת. עליו חשבתי דבר אחד עיקרי- ״כביר ומהבול״ בתרגום חופשי ״גדול וטיפשי״. הכל יקר וחסר טעם. לא מצאתי כמעט שום דבר למעט צעיפים
שהיו במבצע וחנות מעניינת של עשבי קדם ששווה כניסה והתעמקות.
בכל נסיעה לאילת אני מצטיידת בסנדלי טבע נאות. השנה מצאתי דגם שהוא מאוד בסגנון הבוהו שיק, מאוד "ילדי הפרחים", תדמיינו את הסנדלים הללו עם ג'ינס משופשף, שרשרת צדפים ארוכה…
במתחם ביג היה מבצע נחמד בהוניגמן שבו קונים ב150 ומשלמים 100. שם מצאתי שמלה פשוטה עם נקודות (יש גם בצבעים חלקים בשחור, אדום, אפור ותכלת), ומכנסי פשתן בצבע כחול שיושבות על הגוף בנונשלנטיות.
ממליצה על אורבניקה בקניון מול הים, כיף למלא שקיות ולשלם פרוטות!
קניתי גם את המברשת של דפני, אבל היא מגיעה עם הוראות שימוש כל כך מלחיצות, שאני מפחדת להשתמש בה. בפעם היחידה שניסיתי אותה נראה שהיא מתאימה לסוג שיער שלי ולכן תתאים לשיער שופע וארוך מאוד ופחות למי שיש לה שיער דליל או קצר.
התמונה מתוך האינסטגרם שלי @LILACHDEPAZ
לא יכולה לסיים בלי מילה על ריף הדולפינים. כל שנה אני שם, אבל השנה הילדים עשו צלילה בזמן שאנחנו עלינו לטיפול בסתלבט על המים, היה נהדר! גם לנו היה טיפול חלומי בציפה על מים חמימים ולילדים היתה חוויית צלילה מרתקת עם מדריכים שפשוט אין עליהם! מתחשבים ונפלאים!
מקום מומלץ נוסף הוא הגן הבוטני באילת, יש מסלול קליל בין עצי נוי ועצי מאכל ולסיום יער גשם מקסים. מה שאני מאוד אהבתי בגן הזה, הוא היותו מקום שקט, רגוע, עם מעט מבקרים והרבה ירוק.
סיבוב במקום ייקח לכם בין שעה לשעתיים וכדאי להגיע בשעות הבוקר, כך שיצאו לכם תמונות יפות ויש הרבה מה לצלם שם.
מזמינה אתכם להצטרף לקניות ולטיולים שלי גם באינסטגרם @lilach de-paz
וגם בדף הפייסבוק של הבלוג @חפש את האישה

Comments

comments

Powered by Facebook Comments